Vinske zgodbe: Steak in vino

Vinske ceste / Vodole 2, 2229 Malečnik

Pridružite se nam na izjemnem dogodku "STEAK in Vino" na Fontani vin Vodole! Ta nepozabna gastronomska izkušnja vam bo omogočila, da postanete pravi mojster priprave steaka in odkrijete popolno vinsko spremljavo za ta izjemni kulinarični užitek. Na dogodku bodo naši izkušeni kuharski mojstri delili svoje skrivnosti in trike za pripravo popolnega steaka. Poglobili se bomo v različne kose mesa in vam pokazali, kateri del je najprimernejši za določeno vrsto priprave. Naučili se boste, kako doseči želeno stopnjo zapečenosti, sočnost in okus vašega steaka. Poleg tega boste imeli priložnost degustirati vrhunska vina, ki se odlično ujemajo s steaki. Naši sommelieri vam bodo predstavili različne vinske sorte, njihove arome in kako izbrati vino, ki bo popolno dopolnilo okus mesa. Z nami boste preživeli prijeten večer ob dobri hrani, vrhunskih vinih in edinstvenem učenju priprave steaka. Dogodek vsebuje: Prijave so obvezne, zato se čim prej prijavite na info@fontanavin.si ali na telefonsko številko 040 666 877, da si zagotovite svoje mesto. Število mest je omejeno, zato ne odlašajte!

40€

Bralni krožek: Beseda in fotografija

Maribor center / MMC KIBLA, Ulica kneza Koclja 9, Maribor

Tretje srečanje Bralnega krožka v KIBLI Tretje srečanje, poimenovano Beseda in fotografija, bomo ob razstavi Signum punctum Vita Oražma in Lele B. Njatin namenili fotografiji in besedilu kot odzivu nanjo. Za izhodišče našega tokratnega krožka si preberite aktualni galerijski list Povedi in pogledi Petra Tomaža Dobrile. Najdete ga na priloženi povezavi naše spletne strani. Obenem pa vas vabimo, da si preberete članek gostujoče umetnice Lele B. Njatin Zaupanje v imenu umetnosti (spomin na genezo neke strukture), ki je bil objavljen v Sodobnosti (letnik 88, april 2024, str. 355–366). Kako lahko združujemo literaturo in fotografijo je začetno vprašanje, ki si ga zastavljamo za debato na našem tretjem srečanju Bralnega krožka.

(Z)mešani festival 2024

Maribor center / Vetrinjski dvor

V Maribor se vrača festival mladinske ustvarjalnosti! Skupaj z mladimi iz KUD Coda bodo medgeneracijsko in kulturno bogat festival soustvarjali kreativci raznolikih kulturnih sfer in uveljavljena imena glasbene scene. Sedmič z zero waste ukrepi in drugič pod streho našega Vetrinjc-BarCoda. V Maribor se vrača festival mladinske ustvarjalnosti! Skupaj z mladimi iz KUD Coda bodo medgeneracijsko in kulturno bogat festival soustvarjali kreativci raznolikih kulturnih sfer in uveljavljena imena glasbene scene. Sedmič z zero waste ukrepi in drugič pod streho našega Vetrinjc-BarCoda. Več informacij kmalu! Vstop na vse dogodke je prost. Festival nam pomaga organizirati Narodni dom Maribor, program pa sofinancira Mestna občina Maribor.

Večer pesmi in arij

Okolica / Mestni park dr. Jožeta Pučnika v Lenartu

Koncert opernih arij in slovenskih zimzelenih popevk Koncert učencev in dijakov pevskega oddelka Konservatorija za glasbo in balet Maribor Junij je mesec, ki se ga učenci in dijaki, kot tudi profesorji oddelka za petje Konservatorija za glasbo in balet Maribor vselej še posebej veselimo. Na dan nastopa v parku se pripravljamo skorajda skozi celotno šolsko leto. Program bo obsegal pesmi, operne arije in ansamble, s tem se trudimo približati lepoto pevske umetnosti občinstvu, ki nas zvesto spremlja že vrsto let, ali pa nas bo šele pričelo spremljati. Letos se vam bomo z tradicionalnim Večerom pesmi in arij prvič predstavili tudi v Lenartu.

Kontrast in harmonija rek

Razstavišče Vetrinjski

Vabljeni na otvoritev fotografske razstave KONTRAST IN HARMONIJA REK, ki poteka v okviru 14. EKO DRAVE 2024.
Ljudje s svojim življenjem in delovanjem nenehno spreminjamo okolje okoli nas a Drava ima samosvoje vodne pretoke, primerne za intenzivno izrabo, in lastna življenjska okolja, vredna ohranjanja.

SobaZaGosteMaribor: Danica I. J. Knežević »Ritmi skrbi«

OBRAT

6. 6. 2024 ob 19.00, OBRAT SobaZaGosteMaribor: Danica I. J. Knežević »Ritmi skrbi« V četrtek, 6. 6. 2024, te ob 19.00 vabimo v OBRAT – prostor umetnosti in participacije, na odprtje razstave Danice I. J. Knežević »Ritmi skrbi«. Razstava je del raziskovalnega rezidenčnega projekta SobaZaGosteMaribor, IZGRADNJA SKRBSTVA / CONSTRUCTING CARE. Danica I. J. Knežević je ... Read more

SobaZaGosteMaribor: Danica I. J. Knežević »Ritmi skrbi«

Okolica / OBRAT, Trg revolucije 9

V delu Danice I. J. Knežević je posebej poudarjeno telo negovalke - telo, ki opravlja bistveno delo, vendar je redko izpostavljeno. Danica I. J. Knežević je avstralska umetnica in teoretičarka hrvaškega in slovenskega rodu. Ukvarja se s performativno umetnostjo, videom in fotografijo. Danica I. J. Knežević je tudi negovalka. S svojo umetniško prakso dela vidne izkušnje in okoliščine tega kompleksnega dela, vloge in položaja. Njeno izhodišče je najpogosteje vez intimnosti, ki se gradi med sodelujočima v skrbstvenem odnosu. V to dinamično povezavo, ki je tako pogosto tabuizirana in razvrednotena, le redko vidimo; Knežević pa nas, gledalko_ce, nežno in pogosto z veliko mero humorja povabi vanjo. V performansih, ki spremljajo njene razstave, gledalko_ca o subtilno uvaja v procese, ki vključujejo dve enako pomembni telesi: telo oskrbovalke in telo oskrbovanke.

Damjan Švarc / Kam in nazaj

Maribor center / UGM Kabinet, Strossmayerjeva ulica 6

V sodelovanju s Festivalom Borštnikovo srečanje vas vabimo na razstavo najodmevnejših fotografij Damjana Švarca, ki so bile v zadnjih dveh desetletjih realizirane v namene vizualne komunikacije predstav v Slovenskem narodnem gledališču Maribor. 6. junij–11. avgust 2024 Kustosinja razstave in avtorica teksta: Alja Predan, dramaturginja in teatrologinja Fotografska razstava Damjana Švarca s pomenljivim naslovom Kam in nazaj prikazuje proces ustvarjanja, ki ga gledališki fotograf prehodi od seznanjanja z gledališkim besedilom, uprizoritvijo, svojimi skicami, beležkami, brezštevilnimi posnetki ter končno odločitvijo, katera izmed mnoštva fotografij bi najbolje opravila tudi promocijsko-trženjsko nalogo in se spremenila v gledališki plakat. Gledališka fotografija je posebna zvrst, ki nima le dokumentacijske, promocijske, memoarske in seveda estetske dimenzije, temveč je ob vsem tem skoraj edino, kar od gledališke uprizoritve zares ostane.