Koncert ansambla KOLO

Maribor center / Dvorana Tabor (Koresova ulica 7, Maribor)

Ansambel ljudskih plesov in pesmi Srbije KOLO, prihaja v Slovenijo! Vabljeni na večerni koncert v Dvorani Tabor. Koncert ansambla KOLO se izvajajo v okviru regionalne turneje KOLODROM pod pokroviteljstvom Ministrstva za kulturo Republike Srbije. Gostitelji koncertov so SKD “Maribor” iz Maribora in KD “Brdo” iz Kranja. Vstop prost! Dobrodošli!  V soorganizaciji Zveze Srbov Slovenije in Zveze srbskih društev Slovenije bo KOLO izvedlo večerni koncert v Mariboru 11. 05. in v Kranju 12. 05.

Gledališka predstava Zadnja večerja

Kulturni inkubator

Gledališka predstava skupine Odprta scenaZADNJA VEČERJAPredstava, ki bi morala biti 20. aprila 2024, je prestavljana! Nov termin je: Sobota, 11. maj 2024 // 20:00 // Kulturni inkubator

Tosca

Maribor center / SNG Maribor, Dvorana Ondine Otta Klasinc

Ena najbolj priljubljenih in največkrat izvajanih del na svetovnem opernem repertoarju. Avtor: Giacomo Puccini Opera Tosca, ki je bila premierno uprizorjena v okviru Puccinijeve trilogije 9. novembra 2019 je po mnenju mnogih najbolj dramatičnih od vseh oper v režiji Marina Blaževića, kjer si skozi tri dejanja občinstvo ogleda tri različne Tosce ali tri različne načine njene možne uprizoritve: od opernega historicizma, katerega vizualnost temelji na lepoti gledališkega slikarstva in "verodostojnih" kostumov, do "aktualizacije" operne zgodbe, kjer je operno reducirana na zgolj nujno potrebno: glasbo, dramo, glas, igro, osebnost izvajalca in intenzivnost izkušnje. Ta "Tosca" je bila po izboru uredništva specializirane italijanske spletne revije Operaclick.com uvrščena med najboljše glasbene dogodke leta 2019. V začetku leta 2020 se  je v konkurenci več kot 400 glasbenih dogodkov uvrstila na seznam najboljših na svetu. Zahvaljujoč temu se je reška "Tosca" znašla v družbi najboljših in najslavnejših produkcij na svetu. V panteonu Puccinijevih opernih mojstrovin je Tosca gotovo ena izmed najbolj »smrtonosnih« oper, ki se za ceno realističnih in nemalokrat tudi krutih odrskih prizorov močno nagiba k trilerju, v katerem niti junak niti zlobnež ne preživita do konca. Toda Puccini je po motivih Sardoujeve dramske zgodbe, ki je v osnovi fiktivna, a zato nič manj relevantna v smislu upovedovanja resnice o »ljudeh in rečeh«, na novo zgradil svojo glasbeno poetiko in predvsem utrdil svojo umetniško pozicijo do sveta. Prav ta svet, razpet med romantičnimi ljubezenskimi ideali, samoodpovedjo, junaštvom ter manipulacijami, zavistjo in skorumpirano politiko, bo na velikem odru mariborske Opere zaživel v vizualno dovršeni režiji Piera Francesca Maestrinija.