Branje besede=branje sveta: Sokrivda medijev pri genocidu nad palestinskim ljudstvom

PEKARNA MAGDALENSKE MREŽE +1 more

29. 11. 2024 ob 18.00, Pekarna Magdalenske mreže Branje besede=branje sveta: Sokrivda medijev pri genocidu nad palestinskim ljudstvom V petek, 29. 11. 2024, te ob 18.00 vabimo v prostore Pekarne Magdalenske mreže na okroglo mizo z naslovom Sokrivda medijev pri genocidu nad palestinskim ljudstvom. Več kot leto dni trajajoč genocid, ki ga Izrael izvaja nad ... Read more

Proces ali Žalostna zgodba Josefa K. 15+

Klub LGM

Bežno po motivih romana F. Kafke Proces / 65 min V nadčasovni glasbeno-lutkovni kompoziciji se v vlogi Josefa K. znajde gledalec. Igra ga neusmiljeno prestavlja v brezizhodne situacije, seznani ga z drobovjem družbenega stroja pa tudi z intimnim svetom nekaterih Josefu K. dragih ljudi. Gledalec je postavljen v središče dogajanja, kjer se mora na milost ... Read more

Mavrica želja (delavnica)

33fdce5e-d2a9-4d05-8aea-372d18bf5445 +1 more

Mavrica želja je skupno ime za gledališke tehnike, ki pomagajo pri vizualizaciji ponotranjenih oblik zatiranja Mavrica želja je del družbeno angažirane in aktivistične metode gledališča zatiranih, ki si prizadeva demokratizirati gledališče in ga približati vsakomur kot orodje za družbene spremembe. Na delavnici bomo raziskovale: Kaj v nas nam preprečuje, da nečesa ne naredimo? Kaj nas ohranja neaktivne pri uresničevanju svojih notranjih želja? V mavrici želja udeležena v procesu deli s skupino konkretno situacijo ponotranjenega zatiranja iz svojega realnega življenja. Ta situacija ponotranjenega zatiranja nato z improvizacijo in soustvarjanjem postane kolektivna zgodba skupinskega iskanja novih vpogledov na situacijo ter večdimenzionalno razumevanje preteklih dogodkov. Na tokratni delavnici se bomo posvetile_i ponotranjenim oblikam zatiranja na podlagi neenakostih med spoli. Delavnica je odprta za vse, ki si to temo želijo raziskovati preko gledaliških tehnik. Gledališko predznanje ni potrebno. Prijave na info@ziz.si do 27. 11. 2024. Mentorici delavnice: Kristina Debenjak in Barbara Polajnar

NA PRAGU NEVIDNEGA

Maribor center / Sodni stolp

Zvoki in podobe v preseku časa in prostora Na pragu nevidnega se zvoki in podobe prepletajo v preseku časa in prostora. Vznemirljive čutne impresije dveh ustvarjalcev iz različnih svetov se združujejo, ko vsak s svojega oddaljenega balkona strmita proti skupni samoti. Njuni spomini, doživetja, misli in hotenja se zlivajo v gib in zvok, da bi izražala nekaj lepega, bistvenega in osvobajajočega. Ustvarjalca gradita prostor, kjer je v teh nemirnih časih mogoče prisluhniti tišini ter se kratkočasiti z iskanjem sočloveka v lastnem odsevu.

Žogica Marogica 3+

Velika dvorana

Jan Malík / Obnovitev predstave iz leta 1994 v režiji Tineta Varla in z lutkami Antona Jezovška / 45 min Žogica Marogica je bila ena izmed najbolj priljubljenih predstav LGM vse od njene prve uprizoritve v letu 1985. Izvedena je bila več kot 550-krat. Babica in Dedek že dolgo živita sama in si močno želita ... Read more

Mali modri in mali rumeni 3+

Velika dvorana

Leo Lionni / 40 min Mali modri in mali rumeni sta najboljša prijatelja. Skupaj hodita v šolo in se igrata. Nekega dne se objameta in postaneta − zelena. Domov se vrneta drugačna in družini ju ne prepoznata. Mali modri in mali rumeni jočeta in jočeta … do prepoznavnosti. Predstava malim in velikim gledalcem skozi dinamično ... Read more

Tok tok tok 1,5+

Mala dvorana

Le naprej, poezija! Mateja Bizjak Petit / Koprodukcija z Centre de Créations pour l'Enfance - Maison de la poésie in Festival mondial des théâ / 30 min Uprizoritev Tok tok tok je poetičen in igriv triptih, ki malčke in njihove spremljevalce povabi, da vstopijo in se prepustijo gledališkemu potovanju skozi poezijo. Prva pesem V tvojih očeh ... Read more

Mariborski slikar Edvard Lind

lind-pokrajinski-muzej-1

Vabljeni na odprtje občasne razstave "Mariborski slikar Edvard Lind". Odprtje občasne razstave slikarskih del malo znanega mariborskega slikarja nemškega rodu Eduarda Linda, ki izkazujejo duh meščanstva Maribora v drugi polovici 19. stoletja.