Dodaj svoj predmet v Muzej okusov!
Maribor center / spletSi predstavljate, da vaš dežnik, babičin recept ali star košček mila postanejo del muzejske zbirke? Pridružite se projektu Muzej okusov in soustvarite edinstveno virtualno zbirko, kjer vsak predmet pripoveduje svojo zgodbo o sladkem, slanem, kislem, grenkem ali pikantnem spominu. Sodelujte v treh korakih: 1. Izberite predmet, ki vas povezuje z okusom. 2. Fotografirajte ga in napišite zgodbo o njegovem pomenu. 3. Pošljite prispevek preko obrazca. Muzej okusov je sodoben projekt Pokrajinskega muzeja Maribor, ki združuje preteklost in sedanjost z inovativnimi pristopi. Njegov osrednji cilj je raziskovanje, interpretacija in doživljanje okusov, ki so nosilci spominov in pomemben del kulturne dediščine.
[Galerija Media Nox] Petra Berčan: Neizrečeno
Galerija Media Nox +1 moreRAZSTAVA PETRE BERČANNEIZREČENOSreda, 19. februar 2025 // 18:00 // Galerija Media NoxV sredo, 19. februarja 2025, se ob 18. uri v Galeriji Media Nox odpira konceptualna razstava Neizrečeno umetnice Petre Berčan. Kuratorka je Sara Nuša Golob Grabner, razstava pa bo v galeriji na ogled do 9. aprila 2025.Znak sam po sebi nima pomena dokler mu ga ne pripišemo – ko pride do asociiranja pomena s podobo, je lahko znak karkoli. Prav to je intenzivno raziskovala semiotika, kjer je ogromen doprinos ustvaril Ferdinand de Saussure, ko je ustvaril dvodelni model znaka in izpostavil popolno arbitrarnost jezika. Lingvistični znak funkcionira kot povezava med konceptom in zvočnim vzorcem, oboje pa nima konkretne logične povezave s stvarjo, ki jo želimo poimenovati oziroma sestaviti v pomensko verigo znakov. V veliki meri je naš pristop do oblikovanja jezika intuitiven, onomatopoetičen, sinestetičen, predvsem pa ga dojemamo kot samoumevnega čeprav to ni. Petra Berčan je raziskovala karakter simbolov latinice in se v ustvarjalnem procesu igrala z združevanjem enakih simbolov. Reformirala je črke – simbole, ki jih poznamo kot pomensko očitne, raziskovala kako se prekrivajo, kakšne nove vzorce in nasičenost ustvarjajo ter izdelala slike z željo da bi se z razdalje zaznalo kako črke med sabo različno šumijo. Zaradi prepoznave sinestezije v lastnem procesu, ki simbole osmisli tudi kot samostojne entitete – na nekem nivoju živeče organizme, umetnica svoje ponavljajoče simbole predstavlja tudi z videom in ritmičnim a ostrim zvokom tipkanja, ki jasno narekuje disciplino v okrožju znakovnega sistema – samega po sebi abstraktnega in upogljivega. Podobno kot je Roman Opalka pristopil k svojim numeričnim slikam 1965/1–∞, da bi skozi repeticijo geste in goščenjem simbolov ujel in razumel progresijo časa, je umetnica s procesom ponavljanja raziskovala svoje zanimanje reda, geometričnih oblik vzorcev in prek tipkanja kot mantre razčlenjevala tudi samo sebe ter našla umirjenost v vizualnem redu ter ponavljanju zvokov tipkarskega stroja. Ob ogledu urejenih in minimalističnih del smo soočeni z veliko stopnjo zgostitve, ki na prvi pogled uspe komunicirati šum, ta pa govori tudi o umetničini poti skozi frustracijo, ki zaradi želje po soočenju s lastnim introspektivnim neredom vodi do popolne simetrije in čistosti. Gre za umetnost, kjer je proces njenega nastanka enako ali še bolj pomemben od končnega rezultata. Spomni nas na Franny iz Salingerjeve knjige Franny in Zooey, ki se je v trenutku miselnega kaosa s nenehnim in zaporednim ponavljanjem kratke molitve trudila uskladiti besede s svojim srčnim utripom in prek tega globlje razumeti svet, ki jo obkroža. Navidezno preprosta dela s svojimi formalnimi lastnostmi razkrivajo pomembnost umetnosti, ki svojo vsebino le nakaže in od nas zahteva, da jo razčlenimo na številne plasti in kontradikcije. Srečajo se prevpraševanje samoumevnosti vsakodnevnih vizualnih informacij, zanašanje na navidezno trdne temelje obstoja, ki ob poskusu ureditve razkrijejo svojo nestalnost in samorefleksija, ki je tudi izven umetniškega postopka običajno razkrita skozi procesualnost, ponavljanje in iskanje neodkritega v že poznanem. O UMETNICIPetra Berčan (1998) je multimedijska umetnica in diplomirana oblikovalka unikatov, ki je leta 2022 končala študij na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani - smer steklo in keramika. Deluje na področjih kot so fotografija, skulptura, ilustracija in oblikovanje keramike. Tekom študija je sodelovala na skupinskih razstavah v Mestni galeriji Ljubljana, galeriji Meduza v Kopru ter galeriji Fakultete za družbene vede v Ljubljani. Pred kratkim pa je imela kot zmagovalka Zine Vitrine poziva, svojo prvo samostojno fotografsko razstavo v galeriji Kamera pod okriljem galerije DobraVaga.
Odprtje razstave Zagotavljanje ustreznih bivalnih pogojev študentom Univerze v Mariboru
Evropska investicijska banka +1 moreVabimo vas na odprtje razstave Zagotavljanje ustreznih bivalnih pogojev študentom Univerze v Mariboru, ki bo v sredo, 19. marca 2025, ob 12. uri v Muzeju narodne osvoboditve Maribor. Razstava v jubilejnem letu, ko Univerza v Mariboru obeležuje 50-letnico ustanovitve, skozi fotografije in pričevanja predstavlja objekte ter bivalne pogoje za študente, ki jih zagotavljajo študentski domovi Univerze v Mariboru.
Gala Čaki: Pokrajina notranjega jaza
Maribor center / MMC KIBLA, Ulica kneza Koclja 9, Maribor +1 moreOdprtje samostojne razstave Gale Čaki: Pokrajina notranjega jaza Vljudno vabljeni na odprtje samostojne razstave slikarke Gale Čaki Pokrajina notranjega jaza, ki bo v petek, 21. marca 2025, ob 19. uri v prostoru za umetnost KiBela. Njena dela buhtijo od energije, kot bi umetnica prelivala svojo notranjost na platna, ki izžarevajo umetničino ustvarjalno ekspresijo. Intenzivna osebna čustva z odločnimi, a tudi prefinjenimi in nežnimi zamahi potez čopiča usmeri v slikanje, kar opravlja tako vehementno, da bi njen pristop označili tudi za ambientalni performans ali akcijsko slikarstvo.
Mariborski slikar Eduard Lind
Maribor center / Pokrajinski arhiv MariborS čopičem skozi čas: Eduard Lind in življenje mariborskih meščanov V Kinu Partizan, ki je del Pokrajinskega muzeja Maribor, je na ogled izjemna postavitev, posvečena življenju in delu Eduarda Linda (1827–1904), priznanega mariborskega slikarja druge polovice 19. stoletja. Ob obeležitvi 120. obletnice njegove smrti razstava prinaša edinstven vpogled v bogat opus portretista, ki je mojstrsko ovekovečil podobe mariborskega meščanstva ter postal pomemben kronist svojega časa. Slikarska tehnika Eduarda Linda, ki slovi po foto-realistični natančnosti, mu je omogočila, da je konkuriral celo sodobni fotografiji. Njegovi portreti županov in uglednih meščanov, ki so delovali v ključnih mestnih institucijah, so danes pomemben del mariborske dediščine. Poleg portretov je ustvarjal tudi sakralne podobe, krajine in restavratorska dela, kar ga uvršča med vsestranske umetnike svoje dobe. Postavitev razstave je zasnovala dr. Valentina Bevc Varl, kustodinja in umetnostna zgodovinarka, ki je v večletnem raziskovanju Lindove zapuščine razkrila številne nove vidike njegovega dela. Posebno vrednost razstavi dajejo štiri doslej neznana Lindova dela, ki so zdaj prvič na ogled javnosti. Razstavo dopolnjuje monografija Eduard Lind, slikar mariborskega meščanstva (1827–1904), ki razkriva fascinantne podrobnosti iz njegovih osebnih beležnic in celovit pregled njegovega ustvarjanja. Razstava je na ogled od torka do sobote, med 10. in 18. uro.
Marko Tušek: Opazovanje
Maribor center / artKIT, Glavni trg 14, Maribor +1 moreOdprtje samostojne razstave Marka Tuška: Opazovanje Vabljeni na odprtje samostojne razstave Opazovanje slovenskega umetnika, slikarja, oblikovalca in fotografa Marka Tuška, ki bo v petek, 28. marca 2025, ob 18. uri v razstavišču artKIT. Marko Tušek gradi in ustvarja umetniška dela, ki so odvrgla platno kot nosilec slike in se razvila v trodimenzionalno ploskovno blaginjo slikarskega telesa. Pogled nas popelje v prostorske zlate sledi, pri čemer nas telesa slik nagovarjajo s svojo vizualno življenjsko silo, estetsko jakostjo raznoterih reliefnih lepot in stilne kompozicijske barvitosti elementov.
Fotografska razstava: Med ulico in intimo
Maribor center / Vodni stolp +1 moreURŠKA GRADIŠNIK Kurator: Jure Kravanja, mojster fotografije Fotografinja Urška Gradišnik nam skozi fotografsko razstavo pokaže svojo sposobnost tankočutnega pripovedovanja zgodb s pomočjo vizualnega medija kot je fotografija. Urška Gradišnik iz Slovenske Bistrice je amaterska in ljubiteljska fotografinja, ki se s fotografijo ukvarja dobrih deset let. Je aktivna članica Društva fotografov Svit iz Celja, kjer je pridobila večino svojega znanja s strani kolegov fotografov. Poleg aktivnega sodelovanja v klubih, se je udeležila kar nekaj izobraževanj v Sloveniji in tujini, zelo rada pa se uči iz svojih lastnih izkušenj. Aktivno sodeluje na fotografskih natečajih v Sloveniji in tujini, kjer je dobila številna priznanja in nagrade. S pridobljenimi natečaji in nagradami si je pridobila fotografski naziv F1, ki je podeljen s strani Fotografske zveze Slovenije. Urški fotografija predstavlja željo po ustvarjanju, ki pravi, da je eno najglobljih hrepenenj človeške duše. Ustvarja za sebe in svojo dušo, največkrat na potovanjih ali pod studijskimi lučmi, kjer se igra s svetlobo in linijami človeškega telesa. Z zaključenimi serijami fotografij »Evfemistična družba«, »Love story« in »Nogomet« nam prikaže svoje stališče in odnos do problemov sodobne družbe, ki na eni strani podajajo interpretacijo kot vizualne upodobitve različnih načinov, kako ljudje v družbi pogosto uporabljajo evfemizem ali »mehčanje jezika« za obravnavo ali maskiranje resničnosti, ki je lahko neudobna, kontroverzna ali socialno občutljiva. Na drugi strani pripoveduje o ciklu odnosa, njegovih vzponih in padcih ter o končnem pomenu družine za osebno rast in razvoj, kjer rdečo nit predstavlja telefon kot simbol odtujitve drug od drugega. Poleg serij nam avtorica prikaže potovanje v razne fotografske žanre. V žanru poulične fotografije umetnica raziskuje temo človeka kot figure v prostoru. V pokrajini uporablja figuro človeka, da prikaže razmerje med ljudmi in okoljem, v katerem se nahajajo. Gledalcem pripoveduje zgodbe o različnih vidikih človeške izkušnje v odnosu do fizičnega prostora, od osamljenosti in premišljevanja do vztrajnosti in interakcije z okoljem. Z umetniškim aktom fotografinja izpostavlja ne le fizično lepoto telesa, temveč tudi globlje elemente človekovega izražanja in čustvene izpovedi. Z uporabo igre svetlobe in sence se ustvarja močan vizualni kontrast, ki poudarja oblike in črte telesa, daje pa tudi globino in teksturo podobi.
Fotografska razstava: Med ulico in intimo
Maribor center / Vodni stolp +1 moreURŠKA GRADIŠNIK Kurator: Jure Kravanja, mojster fotografije Fotografinja Urška Gradišnik nam skozi fotografsko razstavo pokaže svojo sposobnost tankočutnega pripovedovanja zgodb s pomočjo vizualnega medija kot je fotografija. Urška Gradišnik iz Slovenske Bistrice je amaterska in ljubiteljska fotografinja, ki se s fotografijo ukvarja dobrih deset let. Je aktivna članica Društva fotografov Svit iz Celja, kjer je pridobila večino svojega znanja s strani kolegov fotografov. Poleg aktivnega sodelovanja v klubih, se je udeležila kar nekaj izobraževanj v Sloveniji in tujini, zelo rada pa se uči iz svojih lastnih izkušenj. Aktivno sodeluje na fotografskih natečajih v Sloveniji in tujini, kjer je dobila številna priznanja in nagrade. S pridobljenimi natečaji in nagradami si je pridobila fotografski naziv F1, ki je podeljen s strani Fotografske zveze Slovenije. Urški fotografija predstavlja željo po ustvarjanju, ki pravi, da je eno najglobljih hrepenenj človeške duše. Ustvarja za sebe in svojo dušo, največkrat na potovanjih ali pod studijskimi lučmi, kjer se igra s svetlobo in linijami človeškega telesa. Z zaključenimi serijami fotografij »Evfemistična družba«, »Love story« in »Nogomet« nam prikaže svoje stališče in odnos do problemov sodobne družbe, ki na eni strani podajajo interpretacijo kot vizualne upodobitve različnih načinov, kako ljudje v družbi pogosto uporabljajo evfemizem ali »mehčanje jezika« za obravnavo ali maskiranje resničnosti, ki je lahko neudobna, kontroverzna ali socialno občutljiva. Na drugi strani pripoveduje o ciklu odnosa, njegovih vzponih in padcih ter o končnem pomenu družine za osebno rast in razvoj, kjer rdečo nit predstavlja telefon kot simbol odtujitve drug od drugega. Poleg serij nam avtorica prikaže potovanje v razne fotografske žanre. V žanru poulične fotografije umetnica raziskuje temo človeka kot figure v prostoru. V pokrajini uporablja figuro človeka, da prikaže razmerje med ljudmi in okoljem, v katerem se nahajajo. Gledalcem pripoveduje zgodbe o različnih vidikih človeške izkušnje v odnosu do fizičnega prostora, od osamljenosti in premišljevanja do vztrajnosti in interakcije z okoljem. Z umetniškim aktom fotografinja izpostavlja ne le fizično lepoto telesa, temveč tudi globlje elemente človekovega izražanja in čustvene izpovedi. Z uporabo igre svetlobe in sence se ustvarja močan vizualni kontrast, ki poudarja oblike in črte telesa, daje pa tudi globino in teksturo podobi.
Fotografija nas povezuje
Maribor center / Razstavišče Vetrinjski +1 moreMaja Šivec je k razstavi povabila nekaj fotografov, ki jih je spoznala na svoji 25 letni poti raziskovanja akt fotografije. Fotografinja Maja Šivec vselej odkriva nove fotografske načine pripovedi, izbrane motivike se loteva načrtovano in raziskovalno. Vse od prvih serij fotografij golih nosečnic jo zanima nenavadnost motiva. Golo telo, telo žensko in moško, prikazuje zelo neposredno, brez nepotrebnega zakrivanja, brez sramu. Telo je zanjo vselej zanimiv objekt, večinoma z direktno ali asociirano erotično konotacijo. Kot avtorica, ki s svojimi umetniškimi fotografijami vselej preseneča. Tokrat je k razstavi z naslovom Fotografija nas povezuje povabila le nekaj fotografov, ki jih je spoznala na svoji 25 letni poti raziskovanja akt fotografije. Na razstavi razstavljajo fotografi iz Slovenije, držav bivše Jugoslavije, Koreje in Japonske. Razstavljajo: Alan Kosmač, Alenka Mužar, Aleš Žiberna, Anita Kirbiš, Barbara Gregurič Silič, Boris Božić, Branko Benčin, Branko Teršek, Dejan Kalezić, Dejan Sklopić, Drago Metljak, Dušan Živkić, Faruk Ibrahimović, Georg Supanz, Geza Lennert, Hanmo Yang, Hedvika Gumilar, Herman Čater, Igor Debevec, Imre Szabo, Ivo Borko, Jana Ajlec, Janja Cizelj, Janez Kukec, Jani Novak, Jure Kravanja, Karolina Vugrinec, Leon Canzutti, Ljubo Cenčič, Maja Šivec, Maja Špendal, Matej Krašovic, Matjaž Martinčič, Mojca Cvirn, Nataša Segulin, Nino Peček, Primož Trček, Relja Eraković, Robert Tominc, Sakuma Yasuo, Silvo Zalar, Simon Petrovič, Stanko Abadžić, Stojan Kerbler, Štefi P. Borko, Tatjana Pregl Kobe, Teodor Venigerl, Tibor Avra, Tomo Jeseničnik, Uroš Zavodnik, Urška Gradišnik in Yoko Arachi.
Rezidenca OPE.N: Sanja Merćep in Matej Ivušić
ope-n-png +2 moreMed 1. 4. 2025 in 4. 5. 2025 Pekarna Magdalenske mreže v sodelovanju z društvom Asociacija na rezidenci gosti umetnico/raziskovalko Sanjo Merćep in umetnika/raziskovalca Mateja Ivušića. V OBRATu bomo njiju in njuno delo spoznali v ponedeljek, 8. 4. 2025 ob 20.00. Raziskovala bosta stanje in pozicijo neodvisne kulturne scene v Sloveniji, s poudarkom na Mariboru. Tekom rezidence bosta spoznavala prostore in posameznike_ce, ki so nosilci neodvisne kulture. Na podlagi pridobljenih izkušenj bosta ustvarila avtorske prispevke, ki se konceptualno, praktično ali neposredno navezujejo na zastavljeni okvir. Rezidenco bomo zaključili z razstavo v OBRATu, prostoru umetnosti in participacije. Sanja Merćep (1989) je diplomirana ekonomistka in magistrirana fotografinja s sedežem v Zagrebu. Leta 2024 je za svojo fotografsko serijo Obala prejela drugo nagrado Ivana Kožarića na natečaju za mlade umetnike, ki ga organizira Muzej sodobnih umetnosti v Zagrebu, nato pa je serija postala del muzejske zbirke. Za sabo ima več samostojnih in skupinskih razstav, večinoma na Hrvaškem. Matej Ivušić (1989) je po izobrazbi zgodovinar, po poklicu pa novinar s sedežem v Zagrebu. Je redni sodelavec portala tportal.hr, sodeluje pa tudi z različnimi manjšimi mediji, za katere večinoma piše o kulturi – s poudarkom na glasbi, literaturi in filmu. Za svoje delo je prejel nagrado Tomašević-Bešker. Rezidenta se bosta mariborski publiki prvič predstavila na javni predstavitvi svojega avtorskega dela v OBRATu, 8. 4. 2025, ob 20.00. Rezidenca je del projekta OPE.N.
Srednjeveški Maribor – mesto za belim obzidjem
Maribor center / SinagogaKulturni dnevnik 2024/2025 V uvodnem delu bodo učenci spoznali različne poklice, ki skrbijo za ohranjanje kulturne dediščine in spoznali pomen varovanja dediščine. Seznanili se bodo z delom arheologov in restavratorjev konservatorjev. Kako se restavrirajo slike, kipi ali arheološke najdbe –od najdišča do razstavišča? V Vetrinjskem dvoru poteka prikaz na izbranih predmetih in ustvarjalne delavnice kolorizacije. Sledi raziskovalni sprehod skozi mesto, kjer si udeleženci ogledajo stavbe zgodovinskega pomena, del pohoda pa vključuje spoznavanje dela CJKD SINAGOGA, katerega temeljne naloge so proučevanje, ohranjanje, negovanje in predstavljanje judovske kulturne dediščine. Učenci si ogledajo nekdanjo judovsko sinagogo in se seznanijo, kako so potekali konservatorsko restavratorski posegi. Seznanijo se tudi s posebnostmi in zanimivostmi judovske kulture, simboli, ki izhajajo iz judovskega izročila in s hebrejsko pisavo. Kulturni dnevnik je projekt, ki ga organizira Narodni dom Maribor in je za organizirane šolske skupine, brezplačen projekt, ki je nastal z namenom, da spodbudimo šolajočo se mladino k lastnemu angažmaju in ustvarjanju ter obisku kulturnih ustanov, hkrati pa jim omogočimo, da čim bolje spoznajo različne poklice s področja kulture.
#ROBIKAPUCAWASHERE 10+
Mala dvorana +1 moreJera Ivanc / 60 min Se bo morala sedemčlanska družina Doroteje in Marka res izseliti iz dotrajanega najemniškega stanovanja na Lentu? Kaj pomeni grafit "Znanje osvobaja" na šolskem zidu? Kdo je vdrl v spletno redovalnico in vse ocene spremenil v petke? Od kod vsako noč novi grafiti, ki se začnejo s šolskega pročelja širiti po Mariboru? Kdo je Robi Kapuca, ki ... Več!
ESENCA S TADEJEM TOŠEM – Pogovor
Maribor center / Grajska kavarna, vhod s Trga svobodeIzhodišče pogovora z igralcem Tadejem Tošem bo znana pesnitev Bhadavad Gita. Pogovor bo vodila Mojca Simonič.Izhodišče pogovora z igralcem Tadejem Tošem bo znana pesnitev Bhadavad Gita, zato bo beseda tekla o temeljnih vprašanjih življenja, o bistvu bivanja in izzivih, ki jih prinaša življenje. Pogovor, ki bo segal globo pod površino površnega vsakdana, bo vodila Mojca ... Več!
Maribere: Melanholija I
Maribor center / Projektni prostor FreskeTokrat se bomo pogovarjali o knjigi Jona Fosse Melanholija I. Pogovor bo ob čaju tekel 9. aprila 2025 ob 19. uri v Freskah (1. nadstropje Vetrinjskega dvora). V biografskem romanu spremljamo tri dni Larsa Herterviga. Po enega v vsakem letu – 1853, 1856 in 1991. V prvem delu je Lars 22-letni norveški študent na umetniški akademiji v Düsseldorfu. Glavna miselna okupacija Larsa je, da danes pride velik umetnik v njegov atelje ocenit njegove slike. Lars hkrati nestrpno pričakuje ta pomemben obisk, hkrati pa dvomi v kvaliteto svojih slik in ostaja v sobi. V najemniškem stanovanju se je zapletel z dosti mlajšo najemodajalkino hčerko, kar vodi v spor z njenim stricem in izgon iz stanovanja. Ob vsem tem pa doživlja vidne halucinacije. Tri leta kasneje ga spremljamo v psihiatričnem zavodu, kjer uporabljajo preštevilne represivne metode. V tretjem delu pa spoznamo odljudnega pisatelja, daljnega Larsovega sorodnika, ki se navduši nad eno od njegovih krajin v Narodni galeriji v Oslu. Ob enem njegovih del začuti nekaj mističnega in preblisk božanskega. V delih Melanholija I in Melanholija II opisuje namišljene dogodke iz življenja resnične osebe – Larsa Herterviga. Jan Fosse (1959) je norveški dramatik, pisatelj in prevajalec. Magistriral je iz književnosti. Sprva je delal kot novinar in učitelj pisanja. Poleg romanov in dram je napisal tudi številne novele, kratke zgodbe, pesniške zbirke in literaturo za otroke. Leta 2023 je za svoja dela prejel Nobelovo nagrado za književnosti. V slovenščino so prevedena štiri dela. Poglaviten razlog zakaj nimamo več prevodov je, ker Fosse piše v “nynorsk” (dobesedno novi norveščini), ki jo uporablja dobrih 10 % Norvežanov. Dogodki te sezone: 14. 5. 2025 Tina Vrščaj: Na Klancu11. 6. 2025. Art Spiegelman: Maus
MEF & NOB vs. ZMELKOOW
Maribor center / Dvorana generala Maistra, Narodni dom Maribor +1 moreLent pred Lentom - ogrevanje za Festival Lent 2025! V letu 2025 se na edinstveni glasbeni misiji (ponovno) združujeta dve legendarni glasbeno-pesniški zasedbi z Obale: Zmelkoow in Drago Mislej Mef z NOB. Ta kreativna eksplozija kantavtorske modrosti, rockovske energije in ostro izbrušenega humorja prihaja tudi v Narodni dom Maribor, kjer boste lahko 9. aprila 2025 doživeli koncert, ki ne bo pustil nikogar ravnodušnega. Zmelkoow – avtorji brezčasnih uspešnic, kot so Bit (smisel življenja), Čau sonček, Kaj nam fali in Klub ljudi z resnimi težavami – bodo na svoj edinstveno pronicljiv in ironično filozofski način dokazali, zakaj so ena najbolj posebnih rock zasedb v Sloveniji. Na odru jim bo družbo delal Drago Mislej Mef, prejemnik prestižne Ježkove nagrade, mojster ostre družbene kritike in liričnih portretov nenavadnih junakov našega vsakdana. Skupaj bosta Zmelkoow in Mef na mini turneji "Ne nas jebat – Revolucija 3.0" ponudila glasbeno in besedno potovanje skozi aktualno družbeno dogajanje, filozofske uganke ter tisto neponovljivo obalno glasbeno dušo. Na odru bodo “prekrižali kitare”, njihov vokalni dvojec Mef in Goga Sedmak pa bo z ostrimi jeziki, nabrusenimi kot samurajski meči, postavil svet pod vprašaj. Na koncertu se obeta: Čeprav obljubljajo, da "krvi ne bo teklo", obstaja velika verjetnost, da bo tekel dober kozarec vina in veliko smeha. Kdo ve – morda pa tokrat res uspejo rešiti svet! Cene vstopnic: