- Ta dogodek je minil.
Tjaša Črnigoj: Spolna vzgoja II – Zmožnost
14. marca 21:00
Zmožnost temelji na zgodbah štirih žensk o njihovem spolnem zorenju, odnosu do lastnega telesa, spolnosti in partnerskih odnosih. Štirim ženskam je skupno to, da živijo s hendikepom in so tako, kot pravi Elena Pečarič v svojem eseju Tako lepa, pa invalid, dvakrat diskriminirane, kot osebe s hendikepom in kot ženske. Pri nas je na sistemski ravni seksualnost oseb s hendikepom spregledana in na tem področju še posebej primanjkuje spolne vzgoje, delavke_ci v socialnem varstvu pa se po lastni
presoji odločajo, ali naj ženskam s hendikepom pri sami spolnosti pomagajo, saj tega v opisu njihovih delovnih nalog ni.
“V takem zatohlem vzdušju se mora hendikepirana ženska dobesedno bojevati z mlini na veter, da izrazi svojo seksualnost, feminilnost, dobro počutje ali zadovoljstvo s svojim videzom, samo seboj in svojim telesom. […] Zakaj je tako težko razumeti in sprejeti, da je lahko hendikepirana ženska zadovoljna sama s seboj oz. s svojim telesom, kakršno je, da se počuti dobro, da se počuti lepo, privlačno ali seksi.” (Elena Pečarič: Tako lepa, pa invalid)
Režija: Tjaša Črnigoj
Performerka: Lina Akif
Zvočna performerka: Tea Vidmar
Glasba: Tea Vidmar
Likovna podoba in kostumografija: Tijana Todorović
Scenografija: Barbara Kapelj
Nuri glas posodila: Katarina Stegnar
Montaža zvočnih posnetkov in oblikovanje zvoka: Jure Vlahovič
Oblikovanje svetlobe: Tjaša Črnigoj, Igor Remeta, Manca Vukelič, Barbara Kapelj
Prevod: Tina Malič
Producentka: Tina Dobnik
Vodja predstave: Demijan Pintarič
Svoje izkušnje do delile: Martina Piskač (skupaj z Urošem Sedejem), Nura, Suzana, Tjaša in Linda.
Serija predavanj-performansov Spolna vzgoja II je del evropskega projekta TESTNI POLIGON.
Vključene so izjave sogovornic_kov iz stroke (Elene Pečarič, Jerneja Hazimalija in Stevena De Weirdta) ter odlomki iz eseja Elene Pečarič “Tako lepa, pa invalid”, ki je bil objavljen v reviji Socialno delo, letnik 44, številka 1/2.
Projekt je nastal kot del niza predavanj-performansov, v katerih kot avtorice in performerke sodelujejo še Nika Rozman, Sendi Bakotić in Vanda Velagić, kot strokovne sodelavke pa Alja Lobnik, dr. Gabrijela Simetinger in dr. Maja Vehar.
Koprodukcija: Nova pošta (Maska Ljubljana in Slovensko mladinsko gledališče) ter Mesto žensk
Zahvale: Lana Akif, Boštjan Bebar, Sendi Bakotić, Urška Brodar, Tina Dobnik, Jernej Hazimali, Urška Henigman, Interdisciplinarna raziskovalna skupina O feminističnem užitku, Alja Lobnik, Tina Malič, Jaka Sotlar, Tibor Mihelič Syed, Borut Laznik, Borut Opetnik, Gabriele Fuso, Klara Otorepec, Elena Pečarič, Sestrovščina ponosnega delfina, Žiga Sedevčič, Katarina Stegnar, SVŠGUGL, Vanda Velagić, Steven De Weirdt.
Predstava bo v slovenščini z angleškimi nadnapisi.
Na voljo je omejeno število kart – nakup je možen preko spleta ali pa v Vetrinjc – BarCoda.
O platformi TRIGGER
TRIGGER je platforma za sodobne uprizoritvene prakse, ki jo Gledališče Glej razvija skupaj z Momentom, Slovenskim mladinskim gledališčem in Zavodom Maska (program Nove pošte), Mestom žensk, Pekinpahom in Bunkerjem. Namenjena je krepitvi kompetenc neodvisnih producentov in umetnikov s poudarkom na internacionalizaciji in mednarodnih povezavah. Platforma združuje showcase produkcije s potencialom za mednarodni trg, serijo pogovorov, predavanj in delavnic s kuratorji različnih tujih festivalov,
agenti, specialisti za distribucijo in mednarodna sodelovanja. Namen platforme je pridobivanje specializiranih znanj s področja oblikovanja strategij in metodologij za distribucijo, mreženje in internacionalizacijo sodobnih scenskih umetnosti.
Letos TRIGGER združuje moči z IETM in prinaša IETM Caravan Ljubljana 2024. Ob bogatem izboru uprizoritvenih del, panelov in dialogov bodo poskušali lokalne sodobne prakse uprizoritvenih umetnosti umestiti v družbeno-politično dediščino nekdanje Jugoslavije.