Maribor center / Dvorana Union, Maribor
- Dogodki
- Prizorišča
- Maribor center / Dvorana Union, Maribor
KOMORNI ORKESTER IN NOGOMET
Maribor center / Dvorana Union, Maribor1. koncert Mladinskega cikla 2024/2025 in izven Mariborski komorni orkester združuje profesorje godal štajerskih glasbenih šol in nekdanje dijake Konservatorija za glasbo in balet Maribor, ki sedaj študirajo na Akademiji za glasbo v Ljubljani, v Gradcu ali na Dunaju. Ideja, da se ustanovi tovrstni godalni orkester, se je porodila iz želje po aktivnem sodelovanju in igranju v orkestru, ki bi ob pedagoškem delu še razširil in omogočil interpretativno udejstvovanje v različnih žanrih in glasbenih stilih. Večina sodelujočih ima kar nekaj izkušenj z igranjem v simfoničnih in godalnih orkestrih doma in v tujini, denimo v Slovenski filharmoniji, Simfoničnem orkestru RTV Slovenije, Simfoničnem orkestru SNG Maribor in mnogih drugih. Izkušeni glasbeniki se bodo tokrat podali na zanimivo iskanje vzporednic med zasedbo komornega orkestra in nogometno ekipo.
Festival Maribor: Vezi
Maribor center / Dvorana Union, MariborFESTIVAL MARIBOR 2024 Pričujoči koncert razgrinja, kako se na subtilne načine med seboj povezujejo kulture, glasba in predvsem ljudje, ki jo ustvarjajo. Dotaknili se bomo zgodovinskih, sosedskih in širših regionalnih prepletov, polnih spominov »na stičišču podzavesti in ekstaze, plesa in speva; med mejami Balkana, Panonije in Srednje Evrope«, kot pravi Mate Bekavac. Člani Kvarteta Kelemen, ki so vsi po vrsti izjemni solisti, bodo prevzeli vodstvo koncerta, kjer bosta sodelovanje in izmenjava skupna imenovalca. Vodili nas bodo skozi glasbo, ki da slutiti, da se za abstraktno igro tonov skriva nekaj več … MB banda Kvartet Kelemen Mate Bekavac, klarinet Leo Weiner, Sándor Veress, Karl Amadeus Hartmann, Aleksandra Vrebalov, Max Bruch, George Enescu
Festival Maribor: Trans – Danubia
Maribor center / Dvorana Union, MariborFESTIVAL MARIBOR 2024 Petkov festivalski večer se bo poklonil Panoniji in njenim glasbenim širjavam. Regije se bomo dotaknili počez in poželi nekaj glasbenih utrinkov ljudske glasbe, ki je očarala tudi mnoge skladatelje t. i. resne glasbe. Dva koncerta večera, Danubia in Gitana, bosta nakazala skrajnosti transpanonskega v glasbi: prvič v »visoko destiliranem odmerku«, kot se je izrazil Mate Bekavac, drugič pa v pristni interpretaciji glasbe na Madžarskem živečih romskih virtuozov.