Lutkovno gledališče Maribor 2a Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia
- Dogodki
- Prizorišča
- Lutkovno gledališče Maribor 2a Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia
SOLO ZA DVA GLASOVA
Lutkovno gledališče Maribor 2a Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Sloveniahttps://www.lg-mb.si/gostujoce-predstave/solo-za-dva-glasova/
Festival Performa & Platforma
MAGDALENA REITER, MILAN TOMÁŠIK, ANJA GOLOB
Odrski prevod pesmi mehiškega nobelovca Octavia Paza Carta de Creencia iz pesniške v plesno govorico, poimenovan Solo za dva glasova, predstavlja interpretacijo mojstrove pesnitve, ki je zavestno vpeta v sedanjosti. Odrski jezik in sopostavitev dveh plesnih poetik vztrajajo v odprtem dialogu z besedilom, ki prostoru in času že uvodoma spodmakne tla ter nato partikularni intimni odnos, v katerega vstopimo, skozi številne premene razpira proti ontologiji ljubezni, ki se izmika dojemu skozi (zgolj) bližino dvojine
Koreografija in izvedba: Magdalena Reiter, Milan Tomášik
Dramaturgija: Anja Golob
Glasba: Alen Sinkauz, Nenad Sinkauz
Kostumografija: Alan Hranitelj
Tehnično vodenje: Aljaž Zaletel
Produkcija: Zavod Mirabelka
Soprodukcija: Cankarjev Dom, Plesni Teater Ljubljana/Dance Theatre Ljubljana
Partnerji: Mediteranski plesni center Svetvinčenat/Mediterranean Dance Centre San Vincenti, Staragara
Podpora: Mestna občina Ljubljana/Municipality of Ljubljana
ŽIVLJENJE NA PSU
Lutkovno gledališče Maribor 2a Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Sloveniahttps://www.lg-mb.si/gostujoce-predstave/zivljenje-na-psu_4/
MATIJA SOLCE / TEATRO MATITA
Za Dašenko je življenje še najbolj pasje takrat, ko ji človeška noga stopi na rep. Je pa bilo v času pred drugo svetovno vojno pasje za tistega, ki se je naraščajoči sili ideologije postavil po robu. Igriv Čapkov jezik je prenesen v dadaistične podobe škatel za čevlje in njihove vsebine - predmetov, ki vedno znova obudijo pisateljev spomin in njegove strahove. Predmetno gledališče je nadgrajeno z živim ustvarjanjem glasbe iz naključnih zvokov, ki jih Solce vedno na presenetljiv kombinira v glasbene vložke. Glas Čapkovega prijatelja Jana Masaryka, ki poroča iz izgnanstva, se prepleta s podpihovanjem nacističnih medijev. Ameriški predsednik, kot plišasti medvedek, holokavst pa je zavit v tragikomediji kenguruja, ki hoče na počitnice. Na tak način postanemo priča kontrastu med liričnim odnosom do majhnega, naivnega, kosmatega ter hreščanjem medijev, ki vedno znova v imenu resnice vsiljujejo svoje dogme.
Režiser, avtor, glasba, igra: Matija Solce
Dramaturgija: Ariel Doron in Sara Evelyn Brown