FERDAMAN UPDATE

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Tudi vroče poletje ni pregrelo Bandinega serverja!
Samo še nekaj nalaganja vas loči do najnovejše posodobitve ferdamane programske opreme. Brezhibno delovanje in najsodobnejša tehnologija sta zagotovljena 17. 9. 2019 v KGB-ju ob 20.00.
Poteka posodobitev 2 od 10 -- prosimo vas, da ne izklapljate vašega računalnika.

*Za namestitev posodobitve je nujen antivirusni program, cena 5€
*O impro posodobitvi: Banda ferdamana bo v visoki ločljivosti nadaljevala z improvizacijskim gledališčem. Tako se bodo igralci pokazali v različnih disciplinah oz. t. i. theatre sports, vsi prizori pa se bodo (seveda s pomočjo predlogov publike) odvili prvič, zadnjič in nikoli več.
*Koda programa:
{
eat() ;
sleep() ;
improv () ;
}

//REPEAT

PREMIERA PREDSTAVE RAZPRODANO!

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

••••••••••••••• ••••••••••••••• ••••••••••••••• •••••••••••••••
Očarljivo, histerično in poučno.
Družinska tragi komedija, triler, grozljivka, anime in pornič v enem.

Vsi že poznamo zanimivega, nadobudnega, ustvarjalnega, novosti polnega, šaljivega in hkrati hudomušnega razdiralca tabujev in zagovornika ljubezni in svobode – Rene Volker. Renejeva življenjska zgodba je kot Almodovarjev film. Le kaj bi Maribor brez njega? Udaren in energičen Rene bo svoj pečat zapisal 13. Septembra v KGB. Tokrat vas vabimo na nekaj drugačnega. Če ga še ne poznate iz Salona uporabnih umetnosti, kjer je bival, pisal, ustvarjal, delil zgodbe z ljudmi, ga boste spoznali zdaj. Da ne povemo preveč … Čas je za avtorsko STAND UP! predstavo Razprodano na petek trinajstega.

••••••••••••••• ••••••••••••••• ••••••••••••••• •••••••••••••••
"Všeč mi je preplet med politiko, predsodki in poredno svobodo." (Tadej Toš)

"Nepriznavanje tabujev." (Tone Partljič)
••••••••••••••• ••••••••••••••• ••••••••••••••• •••••••••••••••

Vstopnina: 10 eur.
Dogodek je avtorska predstava Renata Volkerja v produkciji Eventor Agency (https://www.maja-lamovsek.com) in sodelovanju z KGB Maribor (Kulturno Glasbeni Brlog).

MIHA BEZELJAK: ODA PETJU

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Oda petju

Miha Bezeljak – vokal
Instrumentalna spremljava (klavir, kontrabas, električni bas, saksofoni)

Petje mi je vedno šlo zelo dobro od rok ali bolje rečeno od glasilk. Mati narava me je bogato obdarila s prostornimi usti, ki zelo rade pojejo in veliko pojéjo. Z užitkom proizvajam zvoke žive in nežive narave.

Kot otrok sem se zelo rad vozil s kolesom in prepeval italijanske popevke. Všeč mi je bila pevka Giorgia. Pel sem “Amore che non vola, che ti sfiora il viso e ti abbandona“ (Ljubezen, ki ne leti,/ ki ti oplazi obraz in te zapusti) in brezskrbno vijugal po goriških ulicah.

V petem razredu osnovne šole sva s prijateljem Patrikom, ki je igral kitaro, v vrtni baraki za njegovo hišo pela “Knockin' on the heavens door. “ Tako je bilo dobro, da sem dobil kurjo polt.

V šestem razredu smo zadnjo noč na taborjenju proslavljali s kokakolo. Spil sem je dva litra in brutalno rigal. Zelo sem bil navdušen, da lahko proizvajam tako mogočen zvok - totalen klic narave!

V sedmem razredu sem pel “An angel“ (Kelly family). To je bil zelo ekstremen podvig tudi za najstnika, ki še ni mutiral. Na klavirju me je spremljal starejši fant. Na njegovo pobudo smo v srednji šoli naredili bend The Voltages. Igrali smo gospel, rock, italijanski funky rap, reggae in Franka Zappo (tukaj težko govorimo o zvrsti). Nastopili smo kot “bend presenečenje“ pred polno dvorano Kodeljevo – strupeno dobra izkušnja.

V svojih študijskih letih, sem bil glavni vokal ska benda Pokerheads. Igrali smo svoje komade. Na koncertu v Birdland-u na Dunaju smo igrali petnajstim ljudem.

Koncert Bobbyja McFerrina me je zelo zaznamoval. Veliko sem ga preposlušal in ga tudi izvajal. Njegova virtuoznost, igrivost in lahkotnost so me zelo prevzeli.

Ko sem poslušal Alima Qasimova v živo, sem imel občutek, kot da njegovo petje prihaja od nekje onkraj. Z glasbeniki je ustvaril mistično in brezčasno vzdušje, preko katerega sem občutil tradicijo mugham petja, ki se, preko ustnega izročila, prenaša iz roda v rod.

Človek, ki dobro poje me osreči. Med petjem sem osredotočen samo na svoj glas, ki me osvobaja in izpolnjuje.

V improvizirani glasbeni predstavi z naslovom “Življenje nekega para“ se ukvarjam z različnimi glasbenimi zvrstmi in jih skušam povezati z nebesednim veznim tekstom, ki bo improviziran s pomočjo “sketa“(ang. “scat“) in “džibriša“ (ang. “gibberish“).

https://www.festival-lent.si/program/dogodek/miha-bezeljak-oda-petju/

vstop prost

MIHA BEZELJAK: ODA PETJU

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Oda petju

Miha Bezeljak – vokal
Instrumentalna spremljava (klavir, kontrabas, električni bas, saksofoni)

Petje mi je vedno šlo zelo dobro od rok ali bolje rečeno od glasilk. Mati narava me je bogato obdarila s prostornimi usti, ki zelo rade pojejo in veliko pojéjo. Z užitkom proizvajam zvoke žive in nežive narave.

Kot otrok sem se zelo rad vozil s kolesom in prepeval italijanske popevke. Všeč mi je bila pevka Giorgia. Pel sem “Amore che non vola, che ti sfiora il viso e ti abbandona“ (Ljubezen, ki ne leti,/ ki ti oplazi obraz in te zapusti) in brezskrbno vijugal po goriških ulicah.

V petem razredu osnovne šole sva s prijateljem Patrikom, ki je igral kitaro, v vrtni baraki za njegovo hišo pela “Knockin' on the heavens door. “ Tako je bilo dobro, da sem dobil kurjo polt.

V šestem razredu smo zadnjo noč na taborjenju proslavljali s kokakolo. Spil sem je dva litra in brutalno rigal. Zelo sem bil navdušen, da lahko proizvajam tako mogočen zvok - totalen klic narave!

V sedmem razredu sem pel “An angel“ (Kelly family). To je bil zelo ekstremen podvig tudi za najstnika, ki še ni mutiral. Na klavirju me je spremljal starejši fant. Na njegovo pobudo smo v srednji šoli naredili bend The Voltages. Igrali smo gospel, rock, italijanski funky rap, reggae in Franka Zappo (tukaj težko govorimo o zvrsti). Nastopili smo kot “bend presenečenje“ pred polno dvorano Kodeljevo – strupeno dobra izkušnja.

V svojih študijskih letih, sem bil glavni vokal ska benda Pokerheads. Igrali smo svoje komade. Na koncertu v Birdland-u na Dunaju smo igrali petnajstim ljudem.

Koncert Bobbyja McFerrina me je zelo zaznamoval. Veliko sem ga preposlušal in ga tudi izvajal. Njegova virtuoznost, igrivost in lahkotnost so me zelo prevzeli.

Ko sem poslušal Alima Qasimova v živo, sem imel občutek, kot da njegovo petje prihaja od nekje onkraj. Z glasbeniki je ustvaril mistično in brezčasno vzdušje, preko katerega sem občutil tradicijo mugham petja, ki se, preko ustnega izročila, prenaša iz roda v rod.

Človek, ki dobro poje me osreči. Med petjem sem osredotočen samo na svoj glas, ki me osvobaja in izpolnjuje.

V improvizirani glasbeni predstavi z naslovom “Življenje nekega para“ se ukvarjam z različnimi glasbenimi zvrstmi in jih skušam povezati z nebesednim veznim tekstom, ki bo improviziran s pomočjo “sketa“(ang. “scat“) in “džibriša“ (ang. “gibberish“).

https://www.festival-lent.si/program/dogodek/miha-bezeljak-oda-petju/

vstop prost

PROHIBITION STOMPERS (AUT)

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Projekt Prohibition Stompers se je začel konec leta 2016 v Gradcu v Avstriji. Skupino sestavlja sedem jazzovskih navdušencev z različnih koncev sveta.
Njihova izbira glasbe nas pripelje nazaj v obdobje, ki ga imenujemo zlata doba jazza ali bučna dvajseta prejšnjega stoletja. To je bil čas poln optimizma, čas, ko je bilo vse mogoče. Gospodarstvo je cvetelo in svet je prvič množično uporabljal avtomobile, telefone, radio in druge električne naprave. Mediji so se osredotočili na znane osebnosti, športne zvezdnike, kot je Babe Ruth, in filmske zvezde, kot npr. Charlie Chaplin. Z vsem tem se je pojavila prva pop kultura. Glasba je vsebovala vso energijo in nekakšno norost tistega časa. Ljudje so najprej začeli plesati na zelo hitro, ritmično vrsto glasbe - stomp.
Skupina si prizadeva ponovno ustvariti prav ta duh, poln nove energije.

KISLA ŽÜPA PRLEŠKI KABARET (SLO)

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Marko Kočar
Tadej Vesenjak

Prlek je človek zemlje, nasmejan, hudomušen in melanholičen. Zaljubljen v svoje gorice in ljudi. Zdrava kmečka pamet, ki jo Prlekija že stoletja »izvaža« v svet je kriva, da so Prlekijo poimenovali »slovenske Atene«, saj so mnogi Prleki našli svoje mesto med največjimi osebnostmi slovenske in svetovne zgodovine.

Kisla žüpa je prleški kabaret. Kalejdoskop besed, pesmi in okusov. Dogodek smeha in resnice, ja, na trenutke tudi otožnosti in nejevolje, ker živimo prekratko, da bi se pretvarjali. Vse skupaj pa podprto z domačim krühom, zablom, lükom in zalito s kupico vina.

Za vsakega nekaj!

https://www.festival-lent.si/program/

vstop prost

BUENA BANDA IN MARIBOR!

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Again in KGB, Maribor!

SATCHMO DIXIE BAND

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Satchmo dixie band sestavljajo glasbeniki:
- Žan Cesar –trobenta
- Grega Vinko – pozavna
- Andrej Cimerman- klarinet-klavir
- Ivek Baranja – bobni
- Joc Ratej – banjo in kitara
- Peter Jeraj – kontrabas
- Janez Goršič – vokalni solist

V letošnjem letu gradimo naš repertoar na showu » Tribute to Louis Arstrong« zato smo ansambel komercialno preimenovali v Satchmo dixie band. V showu bomo predstavili glasbo Armstronga iz vseh obdobij njegovega muziciranja, saj prav v letošnjem letu mineva 100 let od njegovih glasbenih začetkov na trobenti. Gre za živahno, vsem razumljivo glasbo, ki jo bomo s konferanso povezali v zabaven koncert.

Celjski dixieland ansambel smo ustanovili leta 2001, ko smo po razgovoru z žal preminulim prof. Edavardom Goršičem prišli na idejo, da bi kot del repertoarja celjskega ansambla Venus predstavili še dixieland. Osnova so bili aranžmani še živeče celjske glasbene legende- Vendelina Videca. Glede na to, da so bili takratni člani Venus-a, glasbeniki z dolgoletnimi mednarodnimi izkušnjami na področju komercialne in jazz glasbe, je bil repertoar sestavljen in izvežban relativno hitro. Dixieland glasba omogoča veliko izraznost skozi improvizacijo. Le-ta pa je bila velik izziv tudi za ostale glasbenike, ki so se kasneje priključili Celjskemu dixieland ansamblu.

Prva konceptualna prelomnica je bila vključitev Janeza Goršiča v zasedbo, saj smo odkrili, da lahko izjemno imitira Louisa Armstronga. To je bila tudi osnova za prve koncerte v ožjem celjskem območju. Naš prvi uradni nastop je bil na županovem novoletnem sprejemu v Celju. Takrat smo bili deležni velike publicitete, saj smo izvedli paradijo na takratno družbeno življenje v knežjem mestu - na temo Beraška opera.

Po nekaj letih je prišlo do prvih zamenjav, pomladitev in vedno več nastopov. Od prvotne zasedbe je sedaj aktiven samo ustanovitveni član Andrej Cimerman, drugi z najdaljšim stažem pa je kontrabasist Peter Jeraj. Pred petimi leti je prišlo v ansamblu do konceptualnih programskih nesporazumov in so odšli štirje člani, za katere je seveda bilo nemogoče v tako kratkem času nadaljevati kontinuiteto nastopov. Tudi ta time out je bil potreben, da si vzamemo čas za premislek, kako v prihodnje.

Novi mejnik v razvoju ansambla je obdobje, ko se nam je pridružil Ivek Baranja, ki je z novo energijo dregnil v že zarjavelo kolesje ansambla. Pridružil se nam je še takrat 17 letni trobentar Žan Cesar in celjska legenda Joc Ratej na kitari. V tem obdobju smo imeli velike probleme s pozavnisti, saj v Celju ni bilo mogoče najti ustrezne zamenjave. Sedaj je dokončno rešen tudi ta problem, saj se nam je letos pridružil perspektivni celjski pozavnist Grega Vinko.

cena vstopnice - 10 eur

ODPRTI MIKROFON – STAND UP AVTMIGECI +PREDPREMIERA

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Odprti mikrofon v KGB - Stand up avtmigeci !

Tokratni bo povezoval Volker Renato, ki nam bo hkrati predstavil svojo predstavo, katere premiera bo septembra, prav tako v KGB Maribor.

Avtmigeci:
- David Gorinšek
- Blendor Sefaj
- Matic Komel
+ še dva (bi se tudi pri preiskusila / preiskusil ? Napiši na privat)

Avtmigeci so komiki, ki šele začenjajo svojo pot smešnosti. Čeprav še morda nisi slišal/a za njih, jim moraš dati priložnost in prisluhniti njihovemu smislu za humor - in če bo vse po sreči, boš odkril/a svojega novega najljubšega komika. Lahko pa se jim seveda pridružiš in sam/a stopiš pred mikrofon. PM -> Stand up Avtmigeci.

Vstopnina: 5e.

BEZGET KAMPL PARUSHEV – TRANSFUSION

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

bezget kampl parushev - transfusion

Igor Bezget - kitara
Tadej Kampl - bas
Mihail Parushev -bobni

Kot že ime nakazuje glasba ki jo bodo predstavil temelji na združevanju različnih glasbenih načinov izražanja. izhajajoč iz jazzovske oziroma jazz rockovske osnove njihova glasba združuje različne glasbene vplive z katerimi so se glasbeniki srečali na svoji življenski poti. člani zasedbe sodelujejo že dalj časa prvič pa so skupaj zaigrali na snemanju prvega big band albuma igorja bezgeta z naslovom pangea. od takrat redno sodelujejo, kot trio pa so skupaj posneli pet albumov. repertoar ki ga bodo predstavili temelji na izboru skladb ki so jih skozi leta skupaj posneli kakor tudi na novih kompozicijah ki jih najdemo na svežem projektu z naslovom macedonian suite.

STAND UP ZA POGUMNE: 18+ S KLEMNOM BUČANOM

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Opozarjamo: 18+ je predstava za pogumne!

18+ ni napisano pravilo, je le nasvet.
18+ je rezultat Klemnove trinajstletne stand up kariere, ki preseneti že s prihodom na oder.

Brez zadržkov in dlake na jeziku se bomo pogumno nasmejali na večeru 18+ v družbi Klemna Bučana in Davida Gorinška. Zakaj 18+ ? Klemen pri metanju šal iz rokava ne popušča, med njimi padejo na mizo tudi kakšne, ki niso primerne za mladoletne. Si upaš? Rad nam opisuje lepote rodnega Kra(n)ja, ni ga sram povedati, kako se je počutil na pregledu prostate, pred njim pa niso varni niti njegovi najbližji, od novorojenega sina do punce “čefurke”. Je to vse v kategoriji 18+?

Klemen Bučan je kariero v »šovbiznisu« začel z glavno vlogo v filmu Tu pa tam. Več kot 5 let dela na radiu, svoj TV voditeljski krst je doživel na POP TV-ju v oddaji Bitka Parov. Televizijsko kariero je nadaljeval s Talk Showom "Survivor - Na robu preživetja", lani pa smo ga gledali v športno-zabavni oddaji "Dan za trening" na Kanalu A.

Naš drugi gost, David Gorinšek je po duši punker, ki se ne bo zadrževal, ampak presenetil s šalami še bolj, kot smo vajeni. Ta na pol Štajerc, na pol vampir, ki rad pije kri, še raje pa pivo pravi, da najbolj uživa v dolgih bobi palčkah in švercanju beloruskih potnih listov. No, mogoče bo na oder prinesel tudi kakšno bobi palčko, ne samo šale, da ne bomo lačni. Si predstavljaš? Stand up pridno trenira že eno leto in pravi da je fajn, podobno kot delo moderatorja na Radiu City.

Povezave:
www.klemenbuchan.si

Facebook:
https://www.facebook.com/klemenbuchan
https://www.facebook.com/standupklemenbucan/

Instagram:
https://www.instagram.com/klemenbucan/

Youtube (nastopi):
https://www.youtube.com/watch?v=xiQEAD7KGWc
https://www.youtube.com/watch?v=t3O6Vwf4O2Y
https://www.youtube.com/watch?v=6Y6EYAUzm_A

SHOWREEL: https://www.youtube.com/watch?v=JfKLV75CpfA
O predstavi 18+ v POP IN-u:
https://www.24ur.com/popin/domaca-scena/predstava-ima-z-razlogom-naslov-18.html

David Gorinšek:
https://www.facebook.com/gorinsekdavid

Če si upaš, pridi!
Vstop: 10 € (predlagamo, da si hitro zagotovite svoj sedež)

ZIJAH A SOKOLOVIĆ “MEDIGRE 0 – 24” KABARE

KGB 5 Vojašniški trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Zijah A. Sokolovic ..MEDJUIGRE 0-24« kabare
premijera 11.2.2006
Kavarna Grand Hotela Union. Ljubljana. Slovenija

Poreklo besede kabare ima več pomenov. a najbolj pogosto se uporablja francoski prevod besede cabaret - krčma. v kateri se izvajajo različne krajše predstave in programi.
Kabare. torej. imenujemo majhno prizorišče. na katerem se predstavljajo oblike zabavnega gledališča -skečev. kratkih etid, parodij ali pesmi. v katerih se na književno kritično satiričen način komentira politične dogodke in stanje družbe.
Označiti kabare današnjega časa. samo kot eno posebno obliko gledališča in poimenovati ga književnim ali političnim. je nemogoče. ker gre za gledališko zvrst. ki je še posebej občutljiva na vsakršne spremembe v družbi ali v politiki. Saj kot manjša scenska oblika mora hitreje in natančneje reagirati na vse te spremembe. kot pa je to v »pravem gledališču«. Dejstvo. da v kabareju ne obstaja dosledno gledališko dejanje in da v njem ni iluzionističnih efektov (scenografija. kostumi. rekviziti. luč...) pač pa izključno uporablja govor kot osnovno gledališko sredstvo. nam pove. da se ta gledališka zvrst obrača razumu in ne čustvom gledalcev.
Kabare ne sme ponavljati starih anekdot. dogodkov ali poant. pač pa mora reagirati v trenutku njihovega nastanka. ker politične teme hitro zastarajo oz. občinstvo zelo hitro dosega visoko raven informiranosti. znanja in zavesti o poteku družbenih dogajanj.
A ravno v tem procesu informiranja. v znanju in zavesti so vedno skrite luknje. in pojavljajo se predsodki. na katere kabare z vsemi svojimi sredstvi (ka ri ki¬ranjem. parodijo .oo) vpliva na oster in brezkompromisen način in tako pri gledalcih izzove zavestno spremembo v razmišljanjih in samozavesti.

Nek nemški zgodovinar je poimenoval to majhno gledališko zvrst »muza ostrih zob«.
Kabare se je rodil v Franciji v času »zgodovinskega vikenda« v času med 19. in 20. stoletjem.
Prvi kabare na svetu je bil odprt J 8.11. 1881 v Parizu na ulici Rosesoir v prostorih stare pošte. imenovan ..Črna mačka«.

V času Napoleona III so kleti latinske četrti bile mesta. kjer so prepevali nesramne napeve. pripovedovali mastne vice in naslavljali satirične bodice na oblast.
Šele po stotih letih je kabare postal popularen v Nemčiji. Avstriji. na Čdkem. Poljskem in Madžarskem in povsod imel lokalne nacionalne lastnosti.
V Franciji se je razvil bolj literarno književni kabare za razliko od Nemčije in srednje Evrope. kjer se je kabare iskristaliziral v kabare politične satire. Politična in društvena kriza sta vplivali na vse bolj oster in kritičen kabare.
Sociologi v svojih analizah danes trdijo. da je stopnja zrelosti družbe povezana s številom kabarejev več jih je. bolj je zrela!
Kabare mora biti podnevi in ponoči prostor. ki vibrira. poln energije, bogat in originalen. če seveda želi ne le vzpodbujati. pač pa tudi vplivati na občinstvo. Mora biti razburljiv. bleščeč. tmuren in umazan. ciničen in realen. Ravno to srečanje. na videz sovražnih moči. ki se nenehno obnavljajo. pripelje do ene od velikih gledaliških eksplozij gledališča 20. stoletja kabareja!
Če je kabare danes tisto. kar je bil nekoč. potem zagotovo obdeluje tisto. kar je pomembo v našem času in zagotovo pomaga občinstvu pogled v drugo smer.
Moj kabare. »Medigre 00-24.« se želi dotakniti brezsmisla in pomanjkanja logike celotnega človeškega delovanja z zavestjo. da je človek ujet v past civilizacije in osamljenosti. ter da je to naravno stanje in da se tega ne da pozdraviti; lahko pa se blaži.
Servantesove »medigre« so bile majhne kratke predstave med odmori velikih dolgih predstav in so predstavljale »odmor. pavzo« za gledalce.
»Medigre oo -24.« pa so majhna. kratka razmišljanja v odmorih med dolgimi in velikimi življenjskimi obveznostmi.
»Medigre 00-24.« so sestavljene iz množice vsakdanjih razmišljanj. zlitih '1 obliko kratkih pripovedi. od katerih jih je nekaj osnova kabaretske oblik~. ostale pa se spreminjajo iz predstave v predstavo.
Predstava traja 90 minut.
Osnovna ideja ..Medigre 00-24.« je. da v galopu civilizacije in poprave kapitalizma. človek ne odlaša majhnih kratkih zado'loljstev. ki mu prinašajo pomiritev in duševni mir. »Še ni čas...še ni čas...še ni čas...zdaj. zdaj pa je prepozno!«

Zijah A. Sokolovic Dunaj 2005/2006