Je že konec?

Intimni oder - GT22 22 Glavni trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Ariel Doron, Maša Radi Buh, Nika Bezeljak Moment Maribor, Lutkovno gledališče Maribor 20. 10. ob 19h / Intimni oder GT22 𝘓𝘶𝘵𝘬𝘰𝘷𝘯𝘰-𝘪𝘨𝘳𝘢𝘯𝘢 𝘢𝘱𝘰𝘬𝘢𝘭𝘪𝘱𝘴𝘢 𝘻𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘰 𝘪𝘯 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘰 𝘗𝘰 𝘦𝘯𝘪 𝘶𝘳𝘪 𝘻 𝘯𝘢𝘮𝘪 𝘣𝘰𝘴𝘵𝘦 𝘱𝘳𝘪𝘱𝘳𝘢𝘷𝘭𝘫𝘦𝘯𝘪 𝘯𝘢 𝘬𝘰𝘯𝘦𝘤. 𝘝𝘴𝘦𝘨𝘢. Idejna zasnova: Ariel Doron, Maša Radi Buh, Nika Bezeljak Avtorji in nastopajoči: Miha Bezeljak, Uroš Kaurin, Gregor Prah Režija: ... Read more

MiniOder: Vznemirljivo življenje čebel (5+)

Intimni oder - GT22 22 Glavni trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

IntimniOder.GT22 Predstava za otroke (5+) pripoveduje o čebelah. Kako živijo? Kako velika je lahko čebelja družina? Kako preživljajo čas? Odgovori na ta in še kakšna vprašanja se skrivajo v predstavi! Vstopnina: 5 € / 0 € za brezposelne in invalide. Število mest je omejeno. Vstopnice: moment.si/samopostrezna/ Poleg spletnega nakupa sprejemamo tudi rezervacije na: rezervacije@moment.si. Število mest je omejeno. Rezervirane vstopnice je ... Read more

5€

Festival LGBT filma: Velika svoboda

Intimni oder - GT22 22 Glavni trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Režija: Sebastian Meise, Avstrija/Nemčija, 2021, 116’, sp Hans je v povojni Nemčiji ponovno obsojen na zapor zaradi homoseksualnosti. Ukinitev koncentracijskih taborišč žal ni prinesla svobode za geje, ki so jih še naprej zapirali po zloglasnem 175. členu nemškega kazenskega zakonika. Nagrada v Cannesu in Srce Sarajeva za najboljši igrani film! Napovednik: youtube.com/watch?v=CLQZoNZEOVU Več o festivalu LGBT ... Read more

Recurring

Kako smo prišli do sem?

Intimni oder - GT22 22 Glavni trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Gregor Zorc in Matej Recer, dva izjemna pripovedovalca zgodb, nas igrivo potisneta v vrtinec različnih časovnih obdobij, osebnih zgodovin, zgodb svojih staršev, znancev in neznancev. Intimno pripoved naslonita na grozote druge svetovne vojne, ki se bijejo z mirno podgorjansko domačnostjo, strategije preživetja v Jugoslaviji s svetovljanskostjo globalnega kapitalizma, vaška solidarnost z urbanim nezaupanjem, življenje s smrtjo. Sodobna barda nas brezkompromisno soočata s kulturnimi razlikami, drugačnimi časi, a istimi prostori. S prevračanjem družbenih kontekstov preko individualnih zgodb gradita vpogled v bistvo človeškosti. Avtorja tako bolj kot o sebi govorita o nas. Njuno vprašanje »Kako smo prišli do sem?« hkrati že ponuja odgovor: »Naprej gremo lahko samo skupaj!« Avtorja in izvajalca: Gregor Zorc in Matej RecerProdukcijska partnerja: Moment in Gledališče Glej Nakup vstopnice

5€

SATIRIKONIJADA

Intimni oder - GT22 22 Glavni trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Torek, 28. maj 2019 ob 20:00–23:00
Sreda, 29. maj 2019 ob 20:00–23:00
Satirikonijada nas pelje skozi najnižje plasti družbe; skozi resničnost, ki je kaotična, iluzorična in razpršena; resničnost, v kateri največ veljajo denar, videz in moč.

Avtorski projekt po motivih Petronijevega Satirikona, v katerem mladi protagonist Enklopij išče svoje mesto v burkaški resničnosti Neronovega Rima, v katerem se ne znajde. Predstava Satirikonijada je nekakšen iniciacijski karneval za vse Enklopije tega sveta, praznovanje za vse manj iznajdljive, zabava za manj priljubljene, na kateri igralci, performerji in umetniki po motivih Satirikona uprizarjajo miljeje satirikonske resničnosti, ki jim nikdar niso zmogli pripadati.

Satirikonijada je magistrska uprizoritev Tjaše Črnigoj v okviru drugostopenjskega magistrskega programa Gledališka in radijska režija na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo.

Režija: Tjasa Crnigoj
Priredba besedila *: Tjaša Črnigoj, Tjaša Mislej
Uprizoritveno besedilo: ustvarjalci predstave
Dramaturgija: Tjaša Mislej
Kostumografija: Tina Bonča
Oblikovanje in izbor glasbe: August Adrian Braatz
Scenografija: Tjaša Črnigoj, Anja Pirnat
Lektura: Klasja Kovačič
Tehnična podpora: Andrej Firm
Producentki: Nika Bezeljak, Anja Pirnat
Foto: Andrej Firm

Igrajo: Andraž Jug, Rok Kravanja, Vid Klemenc

Mentorja (AGRFT, gledališka režija):
red. prof. mag. Tomislav Janežič
doc. Janez Janša

*V priredbi je uporabljenih nekaj odlomkov iz besedila Nebojše Pop-Tasića: Petronijev Satyrikon

Vstopnina: 6 € / 4 € za dijake, študente, samozaposlene v kulturi in upokojence / 0 € za brezposelne

Število mest je omejeno. Rezervirane karte je potrebno dvigniti najkasneje 15 minut pred predstavo. Rezervacije sprejemamo na: rezervacije@moment.si

Produkcija: Moment Maribor, AGRFT

Projekt sta finančno podprla Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Maribor.

AND HERE I AM (IN TUKAJ SEM)

Intimni oder - GT22 22 Glavni trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

And Here I Am
(Developing Artists, Palestina)

And Here I Am je epsko popotovanje borca, zapornika in begunca iz palestinskega Zahodnega brega ter iskanje identitete in samoodkrivanje obenem. S prepletanjem dejstev in fantazije, tragičnosti in komičnosti skozi prvo in drugo palestinsko intifado sledimo protagonistu Ahmedu Tobasiju in njegovi transformaciji od oboroženega uporniškega borca do umetnika, od Palestine do Norveške in nazaj. Skozi serijo tragikomičnih epizod nas prepelje v osrčje stiske, boja in protislovij mladega palestinskega človeka, ki je odraščal pod okupacijo, in njegovega prizadevanja za dosego pravega pomena svobode. Besedilo je po motivih Tobasijevega življenja zapisal večkrat nagrajeni pisatelj Hassan Abdulrazzak.

+ Predstavi sledi pogovor z ustvarjalci.

#zahodnibreg #borec #umetnik #avtobiografija #adaptacija

www.prestopi.si

***
Trajanje/Duration: 75 min
Lokacija/Location: Intimni oder, GT22

Avtor besedila/Writer: Hassan Abdulrazzak
Izvajalec/Performer: Ahmed Tobasi Tobasi
Režiserka/Director: Zoe Lafferty
Scenografinja/Set designer: Sarah Beaton
Oblikovalca luči/Lighting designers: Jess Bernberg, Andy Purves Oblikovalec zvoka/Sound designer: Max Pappenheim
Koreograf/Choreographer: Lanre Malaolu
Prevajalec/Translator: Eyas Younis

***
And Here I Am
(Developing Artists, Palestine)

And Here I Am is an epic journey of an activist, prisoner and refugee from the Palestinian West Bank, a journey of the search for identity and self-discovery. Through intertwining fact and fantasy, the tragic and the comic, through the First and the Second Palestinian Intifadas, we follow the protagonist Ahmed Tobasi and his transformation from an armed insurgent fighter to artist, from Palestine to Norway and back. Through a series of tragic-comic episodes, he leads us into the heart of distress, fight and the paradoxes of a young Palestinian man who grew up under the occupation, as well as his efforts to reach the true meaning of freedom. A text based on the motifs of Tobasi’s life was written by the many times awarded author Hassan Abdulrazzak.

+ Post-performance discussion with the artists.

#westbank #activist #artist #autobiography #adaptation

www.crossing.si

IN, PREDSTAVA BO? (SO, IS THE PERFORMANCE ON?)

Intimni oder - GT22 22 Glavni trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

In, predstava bo?
(Moment Maribor, ŠtudenTeater, Slovenija)

4. Mednarodni festival neodvisnih uprizoritvenih umetnosti Festival Prestopi/Crossings

Leta 2004 smo Slovenci prestopili prag Evropske unije. Naslednji omembe vreden korak je bil vstop v Evroobmočje leta 2007. Generacije novega tisočletja se tega spominjajo le bežno in zabrisano. Je nekaj samoumevnega. In v tej (anti)demokraciji odraščamo v kapitalističnem krematoriju in nepismeno in slepo in utopično verjamemo vsem informacijam, ki pridejo do nas. Naša sposobnost selekcije je umrla. Požiramo in požremo vse. Še zadnja mikrodrobtinica nas bo nasitila in zadostila. Naj nas vodijo lutkarji. Naj naredijo predstavo. Predstavo? Kaj to pomeni? Kje bo? Kaj se dogaja okoli nas? Kaj se bo dogajalo?

#evropskaunija #evroskepticizem #amsterdamskapogodba #erasmus #participacija

www.prestopi.si

VIKTORIJA 2.0 (VICTORIA 2.0)

Intimni oder - GT22 22 Glavni trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

Viktorija 2.0
(Moment, Slovenija)

4. Mednarodni festival neodvisnih uprizoritvenih umetnosti Festival Prestopi/Crossings

Zmagovalci so samozavestni. Zmagovalci so strastni. Zmagovalci se cenijo. Zmagovalci vedo, kaj hočejo in kako to doseči. Zmagovalci nikoli ne odnehajo. Zmagovalci so disciplinirani. Zmagovalci ne čakajo na popolne pogoje. Zmagovalci vedo, da je največje tveganje ne tvegati. Zmagovalci se primerjajo izključno s sabo. Zmagovalci ne potrebujejo nikogaršnje potrditve. Zmagovalci so zdravi in se zdravo prehranjujejo. Zmagovalci so lepo grajeni in imajo čudovite, čvrste, polne zadnjice. Zmagovalci imajo partnerje. S čudovitimi, čvrstimi, polnimi zadnjicami. Zmagovalci imajo spolne odnose. Strastne spolne odnose. Mnogo njih. Prijateljev tudi. Zmagovalci so ljubljeni. Zmagovalci ljubijo življenje. In življenje ljubi njih. Zmagovalcev ni veliko. Zmagovalcev je zelo malo. Zmagovalci zmagujejo.

Predstava je kolektivno delo skupine.

#zmagovalka #avtorskiprojekt #gledališčepredmetov #izboljšana

www.prestopi.si

***
Trajanje/Duration: 40 min
Lokacija/Location: Intimni oder, GT22

Izvajalka/Performer: Zala Ana Štiglic
Režiser/Director: Zoran Petrovič
Dramaturg/Dramaturge: Marek Turošík
Scenografki in soavtorici likovne podobe/Set and visual designers: Monika Pocrnjić, Toni Soprano
Fotografinja/Photographer: Toni Soprano
Izdelovalci scene/Set makers: Mojmir Ferenc, Matjaž Capi Capuder, Drago Pšunder
Produkcija/Production: Moment Maribor
Koprodukcija Co-production: GT22

***
Victoria 2.0
(Moment, Slovenia)

The 4th International Festival of Independent Performing Arts Festival Prestopi/Crossings

Winners are confident. Winners are passionate. Winners appreciate themselves. Winners know what they want and how to achieve it. Winners never quit. Winners are disciplined. Winners don’t wait for perfect conditions. Winners know that the biggest risk is not taking a risk. Winners compare themselves only to themselves. Winners don’t need anyone’s approval. Winners are healthy and they eat healthy. Winners are nicely built and have beautiful, solid, compact butts. Winners have partners. With beautiful, solid, compact butts. Winners have sex. Passionate sex. A lot. Also many friends. Winners are loved. Winners love life. And life loves them. There are not many winners. Winners are very few. Winners win.

The performance is a collective work of the group.

#winner #originalproject #objecttheatre #improved

www.crossings.si

MI NE GREMO NIKAMOR (WE ARE NOT GOING ANYWHERE)

Intimni oder - GT22 22 Glavni trg Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

11.5.2019, 20:00 - 21:30
16.5.2019, 18:00 - 19:30
Mi ne gremo nikamor
(Moment Maribor, Slovenija)

4. Mednarodni festival neodvisnih uprizoritvenih umetnosti Festival Prestopi/Crossings

Romantiziranje »dobrih starih časov« ljudje ritualiziramo enako kot idealiziranje »svetle prihodnosti«. Nostalgija in utopija trčita v kaotičnosti sedanjega trenutka, v katerem živimo, pri čemer se razpršenost neštetih perspektiv, resnic in identitet kaže v pomanjkanju in nezaupljivosti do skupnega in javnega. Kako torej misliti ali celo živeti utopični trenutek v sedanjosti in prihodnosti? Sledi in dokaze življenja odlagamo na smetišče nekega distopičnega centra za ponovno uporabo. Posamezniki pa partikularno iščemo svetove, skozi katere osmišljamo lastno bivanje. Predstava uporablja arhiv osebnih predmetov iz vsakdanjega življenja in ustvarja intimna okolja osebnih spomenikov, ki se reflektirajo v širšem družbenem kontekstu. Dialog med zasebnim in javnim se je skrčil na birokratski aparat, ki lahko misli zgolj sam sebe. Res je zapleteno. Res bi radi naredili »pravo stvar«. Res nočemo zajebat'. Res je zapleteno.

Predstava bo premierno uprizorjena na otvoritvi Festival Prestopi/Crossings.

#nostalgija #utopija #fotografija #nocojbomospremenilisvet

www.prestopi.si

***
Trajanje/Duration: 75 minut
Lokacija/Location: Intimni oder, GT22

Ustvarjalci/Creative team: Nika Bezeljak, Miha Blažič – N'toko, Andrej Firm, Barbara Kukovec, Petra Veber
Produkcija/Production: Moment Maribor

***
We Are Not Going Anywhere
(Moment Maribor, Slovenia)

The 4th International Festival of Independent Performing Arts Festival Prestopi/Crossings

The romanticization of “good old times” is ritualized by people in the same way as the idealization of “bright future”. Nostalgia and utopia collide in the chaos of the present moment in which we live, where the dispersion of innumerable perspectives, truths and identities reveals itself in a lack of trust in the common and public. How do we then think or even live the utopian moment in the present and the future? Traces and evidence of life are discarded at the dump of some dystopian re-use centre. While individuals look for the worlds through which we give meaning to our existence in particular ways. The performance deploys an archive of personal objects from everyday life and creates intimate environments of personal monuments, which reflect the broader social context. The dialogue between the private and the public has shrunk to the bureaucratic apparatus, which is able to think only itself. It really is complex. We really want to do the “right thing”. We really do not want to “screw things up”. It really is complex.

#nostalgia #utopia #photo #tonightwewillchangetheworld

www.crossings.si