O ZADRUGI STARA ROBA, NOVA RABA / ABOUT COOP OLD GOODS, NEW USE

Caap Tkalski prehod 4 Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia

V okviru projekta AKUPARA: Inkubator rokodelstva, zadružništva in kulturne produkcije začenjamo z izvajanjem usposabljanj iz sklopa zadružništva, ki bodo potekala vsak četrtek. Skozi usposabljanja vam želimo približati področje zadružništva in vas spoznati s praktičnimi primeri zadrug in njihovim delovanjem, hkrati pa bomo s pridobljenimi znanji podali na pot ustanavljanja nove zadruge. Pri tem bo poudarek na medkulturnem dialog in spodbujanju vrednot v raznolikih okoljih.

Usposabljanje bo potekalo v angleškem jeziku, po potrebi pa bo poskrbljeno tudi za prevod v arabski jezik.

Na tokratni delavnici boste imeli priložnost spoznati ljubljansko zgodbo zadruge Stara roba, nova raba, ki je namenjena zaposlovanju brezdomnih ljudi. Predstavila jo bo antropologinja Luna J. Šribar, soustanoviteljica in predsednica zadruge, ki od l. 2007 deluje na področju skupnostne ekonomije in je pomagala vzpostaviti več socialno podjetniških iniciativ.

Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
www.eu-skladi.si
Event 1: 14.3.2019 10 AM – 4 PM
Event 2: 21.3.2019 10 AM – 4 PM
Akupara: Incubator of Handicrafts, Social Cooperative and Cultural Production with Migrants and Refugees

We are kindly inviting you to attend our workshops in regard to Social Cooperatives that will be taking place on Thursdays starting by the 14 th of March. The language used will mostly be English in addition to Slovene and Arabic.

Through the workshops we would like to provide different practices in regard to Social Cooperatives and practical knowledge. Workshops held on the 14 th and 21 st of March will be guided by Dr. Luna J. Sribar who leads her humanitarian organization of Kralji ulice since 2005. The NGO supports homeless people in their search for new jobs, education and opportunities.

Akupara is cofinanced by Republic of Slovenia and European Union from the European Social Fund.