Brezplačna uporaba oglasnih mest za področje kulture v Mestni občini Maribor

Brezplačna uporaba oglasnih mest za področje kulture v Mestni občini Maribor

Opis

Eden izmed ukrepov sprejetega Lokalnega program za kulturo v MOM v obdobju 2024 – 2027 je vzpostavitev pogojev za enotno promocijo in načrtovanje oglaševanja znotraj podjetij pod okriljem Javnega holdinga Maribor, Mestne občine Maribor in zavodov v občinski lasti.

Cilj ukrepa je, da bo MO Maribor vzpostavila pogoje, ki bodo definirali možnost uporabe prostih digitalnih in analognih oglasnih mest za kulturne ustvarjalce. MOM bo v sodelovanju z deležniki v kulturi, predstavniki podjetij pod okriljem Javnega holdinga Maribor in zavodov v občinski lasti definirala vsa promocijska orodja in prostore, ki bi lahko služili za promocijo kulture.

Upravičenci

Brezplačno uporaba oglasnih mest je na voljo izključno: 

  •  kulturnim organizacijam, ki izvajajo programe in projekte na področju kulture, so nekomercialni in so potrjeni za prejemanje sredstev v tekočem letu s strani Urada za kulturo (projektni/programski razpis).  

Vloga

Na povezavi TUKAJ ali v nadaljevanju se nahaja Vloga za brezplačno oglaševanje, ki jo lahko izpolnijo samo upravičenci do brezplačnega oglaševanja.

Opomba

Celoten izvedbeni koncept je v fazi testiranja zato lahko pride do tehničnih ali vsebinskih odstopanj. Hvala za razumevanje!

Način najema in uporabe oglasnih mest 

Upravičenci pravočasno oddajo POPOLNO vlogo.

Glede na razpoložljivost oglasnih mest upravičencu pripada do 14 dni brezplačne objave enega dogodka ali programa NA MESEC!   

Končne določitve in izjeme 

  • Mestna občina Maribor si pridružuje pravico, da upravičencu ne zagotovi brezplačne objave.  
  • V kolikor upravičenec odda delno izpolnjeno vlogo si Mestna občina Maribor pridružuje pravico, da upravičencu ne zagotovi brezplačne objave. 
  • V kolikor upravičenec odda vlogo po roku za pravočasno objavo vsebine si Mestna občina Maribor pridružuje pravico, da upravičencu ne zagotovi brezplačne objave. 
  • Oglašujejo se lahko programi in projekti v omejenem obdobju do 14 dni. V primeru periodičnega programa se lahko odda vloga za brezplačno oglaševanje za posamezna periodična obdobja. 
  • Pri vseh digitalnih oglasnih mestih velja, da se objave vnašajo in objavijo do 1. in/ali 15. v mesecu (na 14 dni). To pomeni, da se odda vlogo za oglaševanje vsaj 5 dni pred rokom za objavo! 
  • V primeru uporabe lokacij Mestnih četrti in krajevnih skupnosti ter JP Snaga plakatnih mest oglaševalec sam krije tisk ter morebitni strošek umeščanja ter odstranitev plakatov. Prav tako se v lastni domeni dogovori o količini tiskovin in prostih kapacitetah v željenem terminu po predhodni oddaji vloge in pisni potrditvi s strani Urada za kulturo MO Maribor. 
  • Prosta oglasna mesta JP Snage se zagotavljajo po naslednjem vrstnem redu: glede na razpoložljive lokacije v obdobju ne koriščenja s strani tržnega najema; po datumu in uri oddaje vloge upravičenca; glede na pravočasno oddajo vloge in datum dogodka; glede na ustreznost tiskovine; glede na pravočasno dostavo materialov na dostavno mesto.  
  • Prosta digitalna oglasna mesta se zagotavljajo po naslednjem vrstnem redu: po datumu in uri oddaje vloge upravičenca; glede na pravočasno oddajo vloge in datum dogodka; glede na ustreznost tiskovine; glede na pravočasno dostavo materialov.  

Razpoložljiva promocijska orodja in oglasni prostori

Javni holding Maribor 

  • plakatna mesta JP Snaga  
  • LCD zasloni JPP (avtobusi),  
  • LCD zasloni na blagajni in hodniku glavne avtobusne postaje Maribor 
  • LED zasloni Šport Maribor (Dvorana Tabor; Ledna dvorana Maribor; Mariborski otok; Pristan),  
  • oglasna pasica intranet JHMB
  • Oglasna pasica na spletnem mestu Javnega holdinga Maribor  

Zavod za turizem Maribor 

  • LCD zaslon v TIC-U 

Mestna občina Maribor 

  • Prostori MČ in KS – plakati in letaki 
  • LCD zasloni na lokacijah nezasedenih lokalov v lasti MOM 

Materiali in navodila za oblikovanje

  1. LCD zasloni JPP (avtobusi) 

Možnost brezplačne objave PR novice s tremi slikami in opisom. LCD zasloni so nameščeni na avtobusih JPP Maribor, avtobusih v Celju in Ljubljani.  

NAVODILA ZA OBLIKOVANJE: 

  • Velikost multimedije na vsebini 720px x 405px (položno) – 3 RAZLIČNE GRAFIKE!
  • Velikost datoteke do 100kb, PNG ALI JPG format!
  • Pred nalaganjem ustrezno poimenuj po vsebini in glede na vrstni red objave: Obletnica1.jpg: Obletnica2.jpg; Obletnica2.jpg  

2. LED zasloni Šport Maribor (Dvorana Tabor; Ledna dvorana Maribor; Mariborski otok; Pristan)

Možnost brezplačne uporabe LED zaslonov v mariborskih javnih športnih objektih (Dvorana Tabor; Ledna dvorana Maribor; Mariborski otok; Pristan). Led zaslon v Ledni dvorani se med poletjem seli na Mariborski otok.

NAVODILA ZA OBLIKOVANJE: 

  • Velikost multimedije na vsebini v dimenziji 4:3
  • Velikost datoteke do 500kb, PNG ALI JPG format!
  • Pred nalaganjem ustrezno poimenuj po vsebini in glede na vrstni red objave: Primer: LCDSPORTMBobletnica1.jpg: 

 3. LCD zaslon v TIC-U 

Možnost brezplačne uporabe LCD zaslona v Turistično informacijskem centru Zavoda za turizem Maribor.

NAVODILA ZA OBLIKOVANJE: 

  • Velikost multimedije na vsebini v dimenziji 4:3
  • Velikost datoteke do 500kb, PNG ALI JPG format!
  • Pred nalaganjem ustrezno poimenuj po vsebini in glede na vrstni red objave: Primer: LCDTICobletnica1.jpg: 

4. LCD zasloni v nezasedenih poslovnih ali gostinskih lokalih v mestnem jedru

NAVODILA ZA OBLIKOVANJE: 

  • Format 3840 x 2160 px 
  • PRIPOROČILO ZA OBLIKOVANJE: png in RGB, 72 DPI, 4k resolucija 
  • Pred nalaganjem ustrezno poimenuj po vsebini in glede na vrstni red objave: Primer: LCLOKALobletnica1.jpg: 

5. oglasna pasica intranet JHMB 

FORMAT: 1920 x 450 pixels 

NAVODILA ZA OBLIKOVANJE: 1920 x 450 pixels + povezava do dogodka 

6. Oglasna pasica na spletnem mestu Javnega holdinga Maribor 

FORMAT: 1024 x 768 pixels in 720 x 1130 pixels

NAVODILA ZA OBLIKOVANJE: 1920 x 450 pixels in 720 x 1130 pixels + povezava do dogodka 

7. Oglasna mesta in prostor za letake v 17 Prostorih MČ in KS MO Maribor 

NAVODILA ZA OBLIKOVANJE: Plakat do B2 velikosti; letaki format do A5 velikosti 

8. Plakatna mesta JP Snaga 

FORMAT: B1 ali 4x B1 (Supreme) 

NAVODILA ZA OBLIKOVANJE: Plakati morajo ustrezati tehničnim standardom izvajalca in sicer; stiskani morajo biti digitalno na pa-pir BBS – blueback side 120 g/m2 končnih dimenzij 68 × 98 cm.

9. LCD zasloni na blagajni in hodniku glavne avtobusne postaje Maribor 

  • Format 3840 x 2160 px 
  • PRIPOROČILO ZA OBLIKOVANJE: png in RGB, 72 DPI, 4k resolucija 
  • Pred nalaganjem ustrezno poimenuj po vsebini in glede na vrstni red objave: Primer: LCDAVTOBUSNAoobletnica1.jpg: