Back to All Events

Concerto Köln

  • Narodni dom Ulica kneza Koclja 9 Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia (map)
Kipar Alberto Giacometti v svojem ateljeju, Pariz, Francija, 1958 © Inge Morath / Magnum Photos / FOTOHOF archiv

Concerto Köln

1. koncert Orkestrskega cikla

Glasbeniki orkestra Concerto Köln so pravi iskalci izgubljenih zakladov.

Spored:
Evaristo Felice Dall’Abaco: Koncert v d-molu, op. 2, št. 1 iz zbirke Concerti à quatro da chiesa
Charles Avison: Koncert v D-duru, št. 6 iz zbirke 12 koncertov za sedem partov po sonatah za čembalo Domenica Scarlattija 
Johann Sebastian Bach: Dvojni koncert za dve violini v d-molu, BWV 1043
***
Benedetto Marcello: Sinfonia v D-duru, SelM B692a, iz oratorija Joaz
Johann Sebastian Bach: Koncert za violino v a-molu, BWV 1041 
Johann Sebastian Bach: Koncert za violino v E-duru, BWV 1042

Glasbeniki orkestra Concerto Köln so pravi iskalci izgubljenih zakladov in pri tem vedno znova dokazujejo, da se to obrestuje. Njihovih koncer­tnih sporedov ne zaznamujejo zgolj dela priljubljenih skladateljev starejše glasbe, temveč jih bogati tudi glasba, ki morda sploh še ni dosegla ušes sodobnega poslušalca, četudi vsebuje neverjetno prepričevalno moč.

Glasbeniki Concerta Köln s svojo zagnanostjo prepričujejo že 30 let, zato ne preseneča, da slovijo kot eden temeljnih ansamblov za izvajanje sta­re glasbe. Na našem koncertu bodo predstavili enega svojih značilnih sporedov, na kateriem se znano prepleta s presenetljivim. Ob priljublje­nih delih Johanna Sebastiana Bacha bomo slišali glasbo manj znanega angleškega skladatelja Charlesa Avisona s prehoda baroka v klasicizem, italijanskega skladatelja in violončelista iz obdobja baroka Evarista Fe­liceja Dall'Abaca ter mlajšega someščana Antonia Vivaldija iz Benetk, Benedetta Marcella. 

Orkester bo igral pod vodstvom svoje koncertne mojstrice, japonske violinistke in specialistke za baročno glasbo Majumi Hirasaki. Kot solist bo ob njej nastopil Giuliano Carmignola, ki spada med vodilne baročne violiniste in je posebno domač v repertoarju itali­janske glasbe 18. stoletja. Carmignola sodeluje z Beneškim baročnim or­kestrom, Komornim orkestrom iz Basla, orkestrom Il Giardino Armonico, Akademijo za staro glasbo iz Berlina ter mnogimi drugimi, uveljavil pa se je tudi kot dirigent številnih vidnih orkestrov.